AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Del Skrevet 15. juli Etter 6 uker i gips for mange år siden så mistet jeg mye muskelmasse på denne leggen. Det er i dag fremdeles 6!! cm forskjell på leggene i omkrets. Det ser så dumt ut, og jeg er så lei av å ha det sånn. Jeg fikk aldri noen eksakt beskrivelse av hvordan leggen skulle trenes opp igjen, og fikk aldri forklart at musklene ville svinne... jeg antar at dette er irreversibelt, men hvordan kan jeg utjevne forskjellen litt i det minste? Aller helst skulle jeg ønske å redusere muskelmassen på den dominerende foten, men forstår at det er tilnærmet umulig. Hilsen trist og lei. Anonymkode: 68c4e...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Del Skrevet 15. juli Slutt å glo på beina dine, ingen bryr seg. Anonymkode: 587ea...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Del Skrevet 15. juli Du googler «styrke leggmuskler» og setter i gang med øvelser. Det er bra om du gjør øvelsene ett bein av gangen, med like mange repetisjoner, husk tøying også. Sterke og smidige leggmuskler forebygger mange forskjellige skader. Anonymkode: a2446...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Slutt å glo på beina dine, ingen bryr seg. Anonymkode: 587ea...7f6 Det trodde ikke jeg heller at noen gjorde, helt til det ble kommentert! -TS Anonymkode: 68c4e...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå