AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Hei! Er det noen som vet hvilke utemøbler Sara Emilie har? Vet det er en serie som hun har kjøpt litt forskjellig fra. Eneste jeg vet er at de er svarte, men kommer ikke på merket🥲 Anonymkode: e38b2...916
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Skrevet 15. juli 2024 Tror hun har sagt at det var fra Fagmøbler i fjor. Anonymkode: d1c80...177 1
Gjest Bestemoren Skrevet 19. juli 2024 #3 Skrevet 19. juli 2024 Jeg syns mange sider ved Sara Emilie som influensaer er bra… Å vise fram egne åreknuter og behandlingserfaringer er fint og tillitsvekkende. Men når jeg skal følge henne og må klikke meg gjennom innlegg lagt ut for 23 eller 15 eller 10 timer siden, hopper jeg av! Det gidder jeg rett og slett ikke. SÅ interessant er ikke det hun formidler. Da blir det kun en spekulering i å tjene mest mulig. Jeg forstår ikke hvorfor influenserne ikke selv ser paradokset. Gjør de det ikke i dag, vil stadig lavere antall klikk lære dem dette the hard way… 🤔😉🫣😂
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Skrevet 19. juli 2024 Bestemoren skrev (5 timer siden): Jeg syns mange sider ved Sara Emilie som influensaer er bra… Å vise fram egne åreknuter og behandlingserfaringer er fint og tillitsvekkende. Men når jeg skal følge henne og må klikke meg gjennom innlegg lagt ut for 23 eller 15 eller 10 timer siden, hopper jeg av! Det gidder jeg rett og slett ikke. SÅ interessant er ikke det hun formidler. Da blir det kun en spekulering i å tjene mest mulig. Jeg forstår ikke hvorfor influenserne ikke selv ser paradokset. Gjør de det ikke i dag, vil stadig lavere antall klikk lære dem dette the hard way… 🤔😉🫣😂 lol. Anonymkode: 2eee0...f71 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå