flopp Skrevet 16. februar 2006 #1 Del Skrevet 16. februar 2006 Vi har bestilt tur til Kypros. Snakket med en beskjent som mente at det ikke var trygt å reise dit nå i og med at det er mange muslimer der som ikke er så fryktelig begeistret for nordmenn for tiden Hun hadde hørt at noen reisebyråer hadde anbefalt sine reisende å bytte sted til Gran Canaria eller lignende. Jeg orker ikke å gå i to uker å late som at jeg er svensk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 16. februar 2006 #2 Del Skrevet 16. februar 2006 Av øyas omtrentt 800 000 innbyggere er 18 % muslimer, som vel er færre muslimer enn det fins i Norge. Hvis du skal på den siden av øya hvor det bor flest Gresk-kyprioter er det omtrent 1 % muslimer der. Hør med reisebyrået. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. februar 2006 #3 Del Skrevet 16. februar 2006 De fleste som reiser fra Norge til Kypros reiser til den greske delen hvor de fleste innbyggerne nå en gang er gresk-ortodokse. På den okkuperte delen av Kypros er det flest innbyggere av tyrkisk opprinnelse, derfor er det også mange muslimer. Jeg hadde ikke vært redd for å reise til Kypros, vennligere sted skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maddy Skrevet 17. februar 2006 #4 Del Skrevet 17. februar 2006 Vi skal også reise til Kypros. Det er Gresk-Ortodokse Kirken som har hovedtyngden der. Regner med det er den Greske delen dere skal til. Gleder oss kjempemasse til å reise. Er ikke bekymra en plass - jeg tror ikke det er farligere å reise nå enn det var før. Media hauser steminga opp ganske mye også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAMBI<3 Skrevet 17. februar 2006 #5 Del Skrevet 17. februar 2006 ville ikke bekymret meg for det. men ikke spis salat eller skalldyr der nede!!! Ble matforgiftet sist vi var der. Men det var sikkert bare grunnet feil valg av resturant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. februar 2006 #6 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg hadde ikke hatt noen prolemer med å reise dit. er ikke islam som er hovedreligionen der akkuratt... og jeg trur neppe at du trenger å late som du er svensk (da fungerer island bedre--det har de sjelden hørt om.. og begynner ikke å prate til deg på norsk/svensk og dra massse standard replikker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå