Gå til innhold

Fersket i kriminell handling og nå ghoster hen meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vedkommende ble avslørt etter lang tid på både løgner om egen person og kriminelle handlinger rundt narkotiske stoffer samtidig som hen forsøkte å fremstille seg selv som uskyldig og motstander av narkotika. Når hen ble avslørt benektet hen enhver befatning med bevisgjenstander selv om det var gode beviser knyttet til vedkommende med bosted, jobb og navn. I lang tid var hen en person i vår krets som venn og kollega, men etter at vi avslørte hen har vedkommende kuttet av all kontakt og oppfører seg som om det er vi som oppdaget dette som har gjort noe galt, og ikke hen. Vedkommende har narsissistiske kjennetegn, og benekter all kjennskap til hendelser til tross for alle beviser.

Er det vanlig oppførsel av narsissisten å forsøke å legge all skyld på alle andre enn seg selv? Og hvordan er det, mister slike interessen av å kommunisere med kolleger når hen skjønner at hen er avslørt? Er slike mestre på ghosting og manipulering og hva gjør de vanligvis når de er avslørt av omverden? Skaffer de seg nye "venner" de kan utnytte og manipulere? Nå som vi opplever ghosting og full silent treatment i jobbsammenheng så kjenner vi igjen hvordan hen har manipulert oss tidligere ved å "forsvinne" og ikke være tilgjengelig i situasjoner hvor det er krevet at hen tar ansvar. Hen har også forsøkt å oppnå et sete ved lederbordet, som i ettertid er flaks at hen ikke oppnådde den gang. Fordi vi nå ser at vedkommende ville vært fullstendig uegnet i en slik rolle.

Hvordan forsøker slike mennesker å hevne seg mot de som har avslørt hen? Det jobbes med å flytte vedkommende over til en annen avdeling i en jobb hvor hen ikke kan gjøre særlig ugagn, men i mellomtiden, hvordan kan vi andre best håndtere vedkommende? Vi ser hen nå og da i situasjoner utenfor jobb, og det har vært episoder hvor det virker som hen har fabrikkert historier om bla ledelsen som ikke henger sammen med virkeligheten.

Beklager rotete tekst, men det har vært litt opprivende for oss alle å oppdage alt dette om vedkommende det siste året. 

Råd?

Anonymkode: 3f0a5...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slutt med hen. Vi vet at det er han.

Anonymkode: 6c804...491

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne hangen til å stemple folk som narsissister og psykopater vedvarer og øker.

Anonymkode: 0d5a9...830

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Marc….??? 

Ingen gode råd, men hvis det er samme person som jeg tenker på så vil jeg si han er farlig manipulerende og utspekulert. 
Hadde holdt så god avstand som overhodet mulig..!

Anonymkode: 1f10f...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor ønske kontakt med ham? Han ønsker jo ikke noe omgang med dere.

Går ut fra at han er oppsagt etter det som kommer frem i HI.

Anonymkode: 03d68...3ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Marc….??? 

Ingen gode råd, men hvis det er samme person som jeg tenker på så vil jeg si han er farlig manipulerende og utspekulert. 

Her har vi en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

La han få noen ubetydelige verv å leke med. 

Anonymkode: 37ca5...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne hangen til å stemple folk som narsissister og psykopater vedvarer og øker.

Vel, hen passer inn i alle boksene for hva som kjennetegner en så..

Slutt med hen. Vi vet at det er han.

Det er HEN. Hvorfor omtaler du deg som VI?

Marc….??? 

Nei.

Hen er nok troende til litt av hvert ja. 

Hvorfor ønske kontakt med ham? Han ønsker jo ikke noe omgang med dere.

Går ut fra at han er oppsagt etter det som kommer frem i HI.

Anonymkode: 03d68...3ba

Hen er ikke oppsagt enda. Det medfører at det må kommuniseres iblant om jobbsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan vi ikke bare bli enige om å slutte å bruke ordet 'hen'? Jeg får helt mark av å lese det. Som regel er det ikke mulig å kjenne noen igjen uansett.

Anonymkode: 13453...f6e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kan vi ikke bare bli enige om å slutte å bruke ordet 'hen'? Jeg får helt mark av å lese det. Som regel er det ikke mulig å kjenne noen igjen uansett.

Anonymkode: 13453...f6e

H*n er det eneste som er gangbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

SLUTT Å SKRIVE HEN!! DET ER IKKE ET ORD I NORSK SPRÅKBRUK! 

Anonymkode: 47c43...076

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vel, hen passer inn i alle boksene for hva som kjennetegner en så..

Det er HEN. Hvorfor omtaler du deg som VI?

Nei.

Hen er nok troende til litt av hvert ja. 

Hen er ikke oppsagt enda. Det medfører at det må kommuniseres iblant om jobbsaker.

Hen er det samme som høne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...