Gå til innhold

Rcs chat og uleverte meldinger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en jeg har sendt en melding til. Det gjorde jeg på søndag formiddag. Da jeg la han inn om kontakt og skulle skrive så ble det atutomatisk rcs, så jeg antar at begge da har det aktivert.

Meldingen er levert, men ikke lest. Så enten har han ikke data/nett på eller så er det noe annet.

Er det noen som vet om meldingen fortsatt blir stående slik frem til den er lest, eller vil systemet slette den etterhvert? 

Kan jeg endre en allerede sendt rcs til sms eller er det bare fremtidige meldinger da som blir som sms?

har forsøkt å google, men blir ikke helt klok på det..

Anonymkode: 0d74b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Personen har vel ikke på leserbekreftelse da?

Om personen ikke har leserbekreftelse, så vil det kun stå levert hos deg.

Du kan skru av rcs om du vil selv. Men da gjelder det for alle.

Anonymkode: 415bd...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personen kan også ha lest forhåndsvisning av meldingen, om den ikke er kjempelang, uten at meldingen blir registrert som lest. Jeg tror også det kan være mulig å lese meldingen på smartklokke e.l. uten at det vises. 

Jeg tror de eneste gangene du kan endre til SMS etter at du har trykket send er i de tilfellene mottaker er utenfor dekningsområde e.l. så de ikke har nett. I slike tilfeller har jeg fått beskjed om at meldingen ikke kan sendes, og kunnet trykke på "alternativer" der jeg har fått valget å sende som SMS i stedet. 

Anonymkode: 5f635...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...