AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Jeg føler det hvertfall sånn. Eksempler. Jeg ville nok hatt en bedre tv en den der. Bare en radio? Ingen høytalere. Hvorfor har du ikke stereoanlegg? Jeg hadde nok valgt bluerayspiller istedet for dvd spiller. Osv osv... Sier jeg at jeg er fornøyd med tingene blir det nesten krangling, for da sier han du kan jo ikke være fornøyd med det der. Men jeg er ikke så interessert i sånn teknologi og er fornøyd med det jeg har, og for meg er det viktigste at det funker som det skal. Ikke har jeg råd til å drive å skifte ut heller. Og dvd filmer ser jeg da aldri på mer. Vet ikke om han er riktig type for meg når han driver å henger seg opp i sånt. Det materielle er ikke viktigst mener jeg. Flere som har fått høre sånt av menn? Aldri har venninnene mine eller andre damer hengt seg opp i sånt så virker som en mannegreie. Og ærlig talt trodde jeg det gjaldt mer når man var sånn 15 år, ikke når man er voksen. Anonymkode: 22f92...6b9 9 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Skrevet 15. juli 2024 Bare himle med øynene og spør han hvorfor han har så sterke meninger om andres ting. Anonymkode: 1b9b8...481 15 5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Skrevet 15. juli 2024 Den måten å snakke til en date, ville vært et rødt flagg for meg. Anonymkode: 5cb05...4e7 34 7
Nonstop1 Skrevet 15. juli 2024 #4 Skrevet 15. juli 2024 (endret) Jeg har en far som oppfører seg sånn. Ingenting er bra nok, og han har akutt sterke meninger om alt. Jeg kunne aldri vært sammen med noen som oppførte seg likt. Det er veldig krevende, og jeg tolererer bare så vidt de timene vi oppholder oss sammen nå når jeg er voksen 🙃 Tenk på at den mannen ikke bare er sånn mot deg, men sannsynligvis kommer til å være helt lik mot dine foreldre, søsken, venner, og i fremtiden eventuelt deres felles barn.. Endret 15. juli 2024 av Nonstop1 13 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #5 Skrevet 15. juli 2024 Mannen min er slik. Man må klare å stå stødig i seg selv, samt kunne si i mot. Hvis ikke overkjøres man totalt. Det kan fort bli svært slitsomt og det krever sin kvinne/mann å stå i. Anonymkode: 6f75d...3b3 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #6 Skrevet 15. juli 2024 Det virker nesten som at han prøver å imponere deg ved å ha mye kunnskap om dette, er kanskje spesielt interessert i sånt. Men, jeg ville ha reagert på det, for det virker nedlatende. Anonymkode: 8528c...b03 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #7 Skrevet 15. juli 2024 Om det kun gjelder lyd- og bilde hadde jeg ikke lagt så mye vekt på det. Har truffet mange slike menn. Han er muligens kun veldig interrisert i det. Bra lyd og bilde er viktig for de som hører mye på musikk og ser mye film. Kanskje han ser for seg mye fritid med deg og vil ha bra lyd når dere ser film, så prøver å komme med gode råd? Anonymkode: 4c4c9...32c 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #8 Skrevet 15. juli 2024 Jeg regner med at man ikke blir noe mer enn en date. Anonymkode: 6a5b8...72f 5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #9 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om det kun gjelder lyd- og bilde hadde jeg ikke lagt så mye vekt på det. Har truffet mange slike menn. Han er muligens kun veldig interrisert i det. Bra lyd og bilde er viktig for de som hører mye på musikk og ser mye film. Kanskje han ser for seg mye fritid med deg og vil ha bra lyd når dere ser film, så prøver å komme med gode råd? Anonymkode: 4c4c9...32c Jeg skjønner han er veldig interessert i sånt. Men han høres jo så nedlatende ut. Bør være litt hyggeligere om man prøver å komme med råd 🙂 Anonymkode: 22f92...6b9 6 1
jordbær86 Skrevet 15. juli 2024 #10 Skrevet 15. juli 2024 Noen menn har sterke meninger om sånt, og kan hende de tar det som en fornærmelse om noen ikke har samme mening. Det er nok en mannegreie, men betyr ikke at alle menn er sånn.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #11 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Mannen min er slik. Man må klare å stå stødig i seg selv, samt kunne si i mot. Hvis ikke overkjøres man totalt. Det kan fort bli svært slitsomt og det krever sin kvinne/mann å stå i. Anonymkode: 6f75d...3b3 Beklager å si det men det krever ikke å stå i det når mannen har en idiot oppførsel. Min eks holdt også på slik, det er en grunn til at han ble en eks, for det var ikke måte på hvor mye galt det var med det ene og det andre, samt forventning om å fornye nesten hvert år. TS: Han er ikke noe å samle på, og det vet du. La han få vite at dette er en av tingene som gjør at du dumper han slik at han får noe å tygge på. Aller helst bør han finne seg ei golddigger, hun vil være lik han med tanke på større størst og mest. Anonymkode: 36ecc...51a 8 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #12 Skrevet 15. juli 2024 «Slutt å rakke ned på mine ting, på mine valg og på meg som person. Jeg gidder ikke å høre mer på det respektløse pjattet du lirer av deg hele tiden. Du kan gå nå, og komme tilbake når du er blitt voksen nok til å oppføre deg.» Anonymkode: eaf31...247 11 2
NatNat Skrevet 15. juli 2024 #13 Skrevet 15. juli 2024 44 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg føler det hvertfall sånn. Eksempler. Jeg ville nok hatt en bedre tv en den der. Bare en radio? Ingen høytalere. Hvorfor har du ikke stereoanlegg? Jeg hadde nok valgt bluerayspiller istedet for dvd spiller. Osv osv... Sier jeg at jeg er fornøyd med tingene blir det nesten krangling, for da sier han du kan jo ikke være fornøyd med det der. Men jeg er ikke så interessert i sånn teknologi og er fornøyd med det jeg har, og for meg er det viktigste at det funker som det skal. Ikke har jeg råd til å drive å skifte ut heller. Og dvd filmer ser jeg da aldri på mer. Vet ikke om han er riktig type for meg når han driver å henger seg opp i sånt. Det materielle er ikke viktigst mener jeg. Flere som har fått høre sånt av menn? Aldri har venninnene mine eller andre damer hengt seg opp i sånt så virker som en mannegreie. Og ærlig talt trodde jeg det gjaldt mer når man var sånn 15 år, ikke når man er voksen. Anonymkode: 22f92...6b9 Du er sammen med en idiot. 4
Andro Skrevet 15. juli 2024 #14 Skrevet 15. juli 2024 En usikker bølle. Ville droppet en som er ute etter å gjøre deg usikker for å føle seg stor. 6 1
I Grosny Skrevet 15. juli 2024 #15 Skrevet 15. juli 2024 Det er noe feil med alle, trikset er å bli sammen med en som har feil du kan leve greit med. 2 7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #16 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg føler det hvertfall sånn. Eksempler. Jeg ville nok hatt en bedre tv en den der. Bare en radio? Ingen høytalere. Hvorfor har du ikke stereoanlegg? Jeg hadde nok valgt bluerayspiller istedet for dvd spiller. Osv osv... Sier jeg at jeg er fornøyd med tingene blir det nesten krangling, for da sier han du kan jo ikke være fornøyd med det der. Men jeg er ikke så interessert i sånn teknologi og er fornøyd med det jeg har, og for meg er det viktigste at det funker som det skal. Ikke har jeg råd til å drive å skifte ut heller. Og dvd filmer ser jeg da aldri på mer. Vet ikke om han er riktig type for meg når han driver å henger seg opp i sånt. Det materielle er ikke viktigst mener jeg. Flere som har fått høre sånt av menn? Aldri har venninnene mine eller andre damer hengt seg opp i sånt så virker som en mannegreie. Og ærlig talt trodde jeg det gjaldt mer når man var sånn 15 år, ikke når man er voksen. Anonymkode: 22f92...6b9 Det der blir aldri bedre, jeg ga en sånn fyr sjansen og snart var det meg det var noe feil med hele tiden. Hadde vært hos frisøren og følte meg fin "ser ikke ut som du har klippet noe" Arvet ett flott stykke tøy som har vært i familien lenge "kjente noen en gang som hadde noe lignende" Laget mat til han "jeg hadde heller gjort det slik og slik" Osv osv osv.. drit i det, det bryter deg bare ned. Anonymkode: 3474b...18b 8 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #17 Skrevet 15. juli 2024 Det blir ikke bedre med tiden! 🚩 Avslutt forholdet og finn noen andre, gi han gjerne beskjed om hvorfor så han kanskje tar seg samme før han møter en annen (for deres del!) Anonymkode: 2f593...ecb 5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #18 Skrevet 15. juli 2024 «Jeg tror kanskje du har rett. Men ville jeg hatt en kjæreste ville jeg valgt en som ikke snakker sånn til meg. Du veit hvor døra er.» Anonymkode: 381b8...61d 8 2
Daria Skrevet 15. juli 2024 #19 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om det kun gjelder lyd- og bilde hadde jeg ikke lagt så mye vekt på det. Har truffet mange slike menn. Han er muligens kun veldig interrisert i det. Bra lyd og bilde er viktig for de som hører mye på musikk og ser mye film. Kanskje han ser for seg mye fritid med deg og vil ha bra lyd når dere ser film, så prøver å komme med gode råd? Anonymkode: 4c4c9...32c Man kan helt fint både være interessert i og ha meninger om ting og gi uttrykk for det, og til og med komme med ubedte råd, uten å være nedlatende og rakke ned på andres meninger og valg. Dette er et spørsmål om normal folkeskikk, ikke om engasjement. 8 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #20 Skrevet 15. juli 2024 Dårlig sosiale ferdigheter+ nedlatende ego- fjott- oppførsel. Mister tenningen av sånne menn!! Anonymkode: 5ec76...041 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå