AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Hei! Er ei dame på 40 år som har vært singel i snart 3 år. Det forrige forholdet varte i 8 år og resulterte i 2 barn. Jeg har ikke vært klar for dating ennå, med 2 små barn jeg har mesteparten av tiden. Nå har jeg lyst til å date igjen, men kjenner jeg er fryktelig usikker i forhold til dette med sex. Er veldig lenge siden jeg datet(ca.11 år da..) og gruer meg til denne delen. Har aldri hatt god selvtillit i senga og hjelper ikke på etter 2 fødsler heller. Det skal sies at jeg er veldig glad i sex, men er bare usikker på dette etter mange år uten.. Er dette noe man snakker om? Noen tips til hvordan det skal gå så fint som mulig? Anonymkode: cb493...ac6 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Skrevet 15. juli 2024 Etter som det er så mange tråder her inne om damer 50+ som har seg med unge menn som er på alder med egne barn så kan du jo spørre disse? Anonymkode: 920a2...31c 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Skrevet 16. juli 2024 Mye av dette kan avklares i chatten før det blir aktuelt. Da er det naturlig å fortelle om din usikkerhet, og det løser seg sikkert helt greit om du finner den rette. Dessverre er det nok mange som utgir seg for å være seriøse, men bare er ute etter et gratis ligg. Anonymkode: 725a3...6ee
feliek54 Skrevet 16. juli 2024 #4 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei! Er ei dame på 40 år som har vært singel i snart 3 år. Det forrige forholdet varte i 8 år og resulterte i 2 barn. Jeg har ikke vært klar for dating ennå, med 2 små barn jeg har mesteparten av tiden. Nå har jeg lyst til å date igjen, men kjenner jeg er fryktelig usikker i forhold til dette med sex. Er veldig lenge siden jeg datet(ca.11 år da..) og gruer meg til denne delen. Har aldri hatt god selvtillit i senga og hjelper ikke på etter 2 fødsler heller. Det skal sies at jeg er veldig glad i sex, men er bare usikker på dette etter mange år uten.. Er dette noe man snakker om? Noen tips til hvordan det skal gå så fint som mulig? Anonymkode: cb493...ac6 Ikke tenk på din usikkerhet, det vil bli naturlig. Og sex vil gå helt ok så bare slapp av og nyt, Finn noen å snakke med og finne ut om dere har lit lik ønsker. For eksempel på en chat, noen du har lit kontakt med i en relasjon eller på annen måte. Bare vær forsiktig for det er en del menn du ikke kan stole på så ikke ta de rett hjem til deg men første gang på et offentlig sted. jeg har en gang møtt noen på chat og snakket lenge og mange ganger der før vi møttes. lykke til
carlberner1 Skrevet 16. juli 2024 #5 Skrevet 16. juli 2024 (endret) 16 hours ago, AnonymBruker said: Nå har jeg lyst til å date igjen, men kjenner jeg er fryktelig usikker i forhold til dette med sex. Anonymkode: cb493...ac6 Er du sikker på de to tingene trenger å ha så mye med hverandre å gjøre eller ligge nær i tid..? Jeg er så gammel at jeg tenker man først blir kjent og så får man kanskje, gjerne forhåpentlig lyst på og med hverandre. Men alt til sin tid. Hvis man starter med pulinga eller den skal utredes først, så skjønner jeg det kan bli vanskelig siden det skal foregå med en man kjenner lite eller egentlig ingenting til. Tipset herfra er å treffe noen, se om man vil treffes igjen og så er om ikke det årnær'sæ .. Endret 16. juli 2024 av carlberner1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Skrevet 16. juli 2024 Ikke ha sex med daten før du føler deg klar for det. Et nytt forhold krever jo at du blir kjent med ham og vise versa, også på det seksuelle plan. Jeg tror det er naturlig for begge parter å være litt nervøs første gang man har sex, derfor blir jo første sex ikke alltid den beste og det gjelder for begge. Anonymkode: 56ad4...0a4 1
Jdz Skrevet 16. juli 2024 #7 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei! Er ei dame på 40 år som har vært singel i snart 3 år. Det forrige forholdet varte i 8 år og resulterte i 2 barn. Jeg har ikke vært klar for dating ennå, med 2 små barn jeg har mesteparten av tiden. Nå har jeg lyst til å date igjen, men kjenner jeg er fryktelig usikker i forhold til dette med sex. Er veldig lenge siden jeg datet(ca.11 år da..) og gruer meg til denne delen. Har aldri hatt god selvtillit i senga og hjelper ikke på etter 2 fødsler heller. Det skal sies at jeg er veldig glad i sex, men er bare usikker på dette etter mange år uten.. Er dette noe man snakker om? Noen tips til hvordan det skal gå så fint som mulig? Anonymkode: cb493...ac6 Hadde det litt på samme måten, men etter å ha vært gjennom det kan jeg betrygge deg med at folk fortsatt har sex på mer eller mindre samme måte som før.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #8 Skrevet 16. juli 2024 Jdz skrev (4 minutter siden): Hadde det litt på samme måten, men etter å ha vært gjennom det kan jeg betrygge deg med at folk fortsatt har sex på mer eller mindre samme måte som før. Misjonæren? Anonymkode: 56ad4...0a4
Jdz Skrevet 16. juli 2024 #9 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Misjonæren? Anonymkode: 56ad4...0a4 Den også. I løpet av tiden jeg ikke datet var det svært få nyheter eller banebrytende endringer innen måten folk hadde sex på.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #10 Skrevet 16. juli 2024 Kommer helt an på hva du ser etter. Vil du ha uforpliktende treff for sex, eller vil du date for å finne en livspartner? At du har født spiller ingen rolle for menn flest. En del gutter mellom 18 og 30 driver med rating av kvinnekroppen, kanskje greit å styre unna den sorten. Det er forøvrig samme leir med liten penis som babler om at jenter er så vide 😅😅😅😅😅 Jeg skjønner at de skulket skolen de dagene kvinnekroppen var på agendaen. Anonymkode: ba044...602
Christina82 Skrevet 16. juli 2024 #11 Skrevet 16. juli 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg