AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Del Skrevet 15. juli Jeg såg en film eller serie på 90-tallet (men den kan selvsagt være eldre) med ei lita jente som hadde flyttet til et øde sted med en forelder. I nærheten eller i samme hus bor det ei gammel mentalt tilbakestående dame med ei porselensdukke. Jenta ødelegger dukken med et uhell og blir slått i svime og dratt mot ei klippe av denne gamle dama. Husker ikke nasjonalitet.. Island, Færøyene, norsk, svensk eller dansk.. noen som husker å ha sett noe slikt? Anonymkode: ef688...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 15. juli #2 Del Skrevet 15. juli Tøydukke Anna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Del Skrevet 15. juli kvinne guiden skrev (2 timer siden): Tøydukke Anna? Det hadde vært en tøydukke Anna-episode for voksne, tror jeg😂 Anonymkode: ef688...463 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 16. juli #4 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det hadde vært en tøydukke Anna-episode for voksne, tror jeg😂 Anonymkode: ef688...463 Det er nok denne. Du finner sikkert en bedre kopi et sted enn den jeg fant frem, men her er den hvertfall. Det ble laget en remake i 91/92 tror jeg (med Vanessa Redgrave bl.a), men det er nå denne som er mest kjent... En fin liten grøsser og absolutt litt nifsere enn Tøydukke Anna, ja Enjoy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 16. juli #5 Del Skrevet 16. juli (endret) Og så så jeg den igjen, og den passer ikke til beskrivelsen din likevel, men syk dame og dukke og strand... Endret 16. juli av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 16. juli #6 Del Skrevet 16. juli Det var en påskekrim for mange år siden. Svensk, tror jeg? Miniserie, kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 16. juli #7 Del Skrevet 16. juli 5 minutter siden, Rotemor said: Det var en påskekrim for mange år siden. Svensk, tror jeg? Miniserie, kan det stemme? Du tenker sikkert på Malstrøm, den var skummel og absolutt dukker, men tror ikke det er den. Hadde mareritt om porselensdukker etterpå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 16. juli #8 Del Skrevet 16. juli Mousj skrev (42 minutter siden): Du tenker sikkert på Malstrøm, den var skummel og absolutt dukker, men tror ikke det er den. Hadde mareritt om porselensdukker etterpå.. Ja, det var den jeg tenkte på😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #9 Del Skrevet 16. juli Rotemor skrev (1 time siden): Ja, det var den jeg tenkte på😊 Har sett malström, men det er ikke den dessverre. Men den var jo også en smule creepy. Anonymkode: ef688...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå