Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kjære menn!

Har vært på en date med en fin fyr, som jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Vi hadde en hyggelig date og ble enige om å treffes mer :)

Nå har han invitert med på to forskjellige, "kom innom og heng med kompisene" mine greier. Vil han ha et tilskudd til vennegjengen? Er han nervøs for å være alene med meg? Er det viktigere hva vennene hans synes?  Det er jo hyggelig nok å bli invitert på det, men jeg skulle så gjerne fått mulighet til å bli kjent med han litt først. Er det ræva av meg å tenke det? Er det noe mellom linjene her, jeg ikke ser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herlighet skrev (1 minutt siden):

Hei, kjære menn!

Har vært på en date med en fin fyr, som jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Vi hadde en hyggelig date og ble enige om å treffes mer :)

Nå har han invitert med på to forskjellige, "kom innom og heng med kompisene" mine greier. Vil han ha et tilskudd til vennegjengen? Er han nervøs for å være alene med meg? Er det viktigere hva vennene hans synes?  Det er jo hyggelig nok å bli invitert på det, men jeg skulle så gjerne fått mulighet til å bli kjent med han litt først. Er det ræva av meg å tenke det? Er det noe mellom linjene her, jeg ikke ser?

Dette kan jo være en fin måte å bli kjent med han på. Da ser du hvordan han er sammen med vennene sine. 

Du finner fort ut om han tenker på deg som «venn» eller «kjæreste».

• Liker 1
Skrevet
remix2020 skrev (25 minutter siden):

Dette kan jo være en fin måte å bli kjent med han på. Da ser du hvordan han er sammen med vennene sine. 

Du finner fort ut om han tenker på deg som «venn» eller «kjæreste».

Absolutt, jeg er helt enig i det. Ble mer nyskjerrig på tanken hans bak det. Men det er kanskje ikke noen, han er muligens en ganske sosisal fyr.

AnonymBruker
Skrevet

Antar at han gjør det for at det skal være litt uhøytidelig, kanskje han innerst inne er litt usikker?

Jeg synes det er litt snålt, for de fleste ønsker jo å bli mer kjent før de introduserer en kjæreste til venner og familie.

Anonymkode: 7a6b3...892

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Antar at han gjør det for at det skal være litt uhøytidelig, kanskje han innerst inne er litt usikker?

Jeg synes det er litt snålt, for de fleste ønsker jo å bli mer kjent før de introduserer en kjæreste til venner og familie.

Anonymkode: 7a6b3...892

Kan hende du er inne på noe. Det er i mine øyne positivt, men jeg synes det er veldig tidlig i datingfasen...det er jo greit å bli litt kjent med hverandre først. Og jeg synes iallefall at det er lettere uten så mange andre til stede. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...