AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Super rart spørsmål 🙉 Men, noen som vet om man kan «finne» gallestein i avføringen om man har hatt gallesteinanfall? 🙈 har hatt anfall et par ganger nå, og hører jo folk si at de har hatt steiner på 2-3 cm! Hadde vert interessant å finne ut om det faktisk er gallesteiner. Takk for seriøse svar. Anonymkode: be297...a5d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Skrevet 15. juli 2024 Da jeg hadde gallestein var avføringen min hvit/blek. Hadde kramper og smerter i magen og hadde problemer med å spise. Anonymkode: 89c3f...871
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Skrevet 15. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Super rart spørsmål 🙉 Men, noen som vet om man kan «finne» gallestein i avføringen om man har hatt gallesteinanfall? 🙈 har hatt anfall et par ganger nå, og hører jo folk si at de har hatt steiner på 2-3 cm! Hadde vert interessant å finne ut om det faktisk er gallesteiner. Takk for seriøse svar. Anonymkode: be297...a5d Tror ikke det er vanlig med så store steiner. Jeg fikk med alle steinene i glass etter de fjernet galleblæren og alle var bare noen mm. Steiner som er så store som du nevner tror jeg blir værende i galleblæra. Ellers er det sikkert mulig å finne passerte steinet i avføringen, men da skal du lete nøye, tror jeg ville droppet det 😀 Anonymkode: 94fd7...da4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå