Gå til innhold

Er du enig i dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne sier at hun bestemmer alltid hva barna skal ha på seg, greit jeg skjønner at man må kle seg etter været, men det er ikke rom for å velge genser selv, farger osv. Hun sier de er for små til å ha egen smak og meninger om sånt. De er ikke så små, fem og sju år. Og barn får jo egen smak når de er ganske små. De får ikke være med å handle klær for de får ikke velge ut plagg selv uansett. Hun sier også at de egentlig ikke eier tingene sine, de voksne eier alt for barn kan ikke eie noe, hverken klær eller leker. Merkelig og spesielt mener nå jeg, men folk er forskjellige.

Hva mener du?

Anonymkode: 6599d...d82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...