Gå til innhold

Når oppsøke lege med korona?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 19 år, tungpusten, veldig utmattet, og har hjerne-tåke, null matlyst, tap av lukt- og smakssans. Vært syk akkurat ei uke nå. Bør lege oppsøkes?

Anonymkode: 0b5ab...938

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ASAP.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er 19 år, tungpusten, veldig utmattet, og har hjerne-tåke, null matlyst, tap av lukt- og smakssans. Vært syk akkurat ei uke nå. Bør lege oppsøkes?

Har du tatt test og vet at det er Corona, og ikke et annet virus du har? Kikhoste, og influensavirus er i omløp i mengder. 
Ring legen din i morgen og snakk med dem. Og få på deg et munnbind om du går ut blant folk.

Anonymkode: 80b14...e60

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ved tung pust er det lurt å kontakte legen (i hvile, ikke anstrengelse). De andre symptomene er ufarlige.

Anonymkode: 512dc...58f

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og helseskadelig innhold (vaksinemotstand)

Perelandra, mod. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde helt like symptomer som deg TS, var kjempedårlig. Det var dog ikke farlig, så jeg ble sendt hjem igjen av lege. Men greit å ha sjekket det. Plagene satt i ganske lenge, men jeg syns det hjalp med visse kosttilskudd. B12 hjalp veldig for pusten, anbefaler at du får legen til å sjekke bl.a b12. jern, d vitamin.

Anonymkode: bfd89...b15

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med lege med en gang, de symptomene høres ikke bra ut. Kan jo hende de vil ha deg på sykehus for å følge ekstra godt med, særlig siden du er tungpustet. Lykke til! Hadde korona selv for en mnd siden, og det var ikke kult. Sengeliggende i 4 dager.

Anonymkode: 9a010...e46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...