Gå til innhold

Er det normalt å prakke bilder av egne barn på andre

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil du ikke ha bilder av dine nieser og nevøer?😮 

Anonymkode: 07e76...5cb

Nei, hva skal jeg med det? Har nå ikke all verdens plass i hjemmet, så bilder av andres barn? Nei.

Kan ha noen bilder på PC e.l. Det er vel nok.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 18.37):

Men du kan ikke forvente at alle andre synes det samme som deg.

Anonymkode: d88a9...394

Nei, men da er jeg hvertfall ikke dobbeltmoralsk. 

Anonymkode: 05f0a...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cugu skrev (14 minutter siden):

Så lenge de er på ønskelisten, så er det jo helt fint. Jeg kunne aldri tenkt meg innrammete bilder av søskens barn på veggen/skjenken.

Ikke jeg heller, personlig. Men hvis folk ønsker seg det så hvorfor ikke. Kalendere er en hit til besteforeldrene på begge sider. Men vi planlegger slik at alle barnebarna er i en kalender. Helt ok gave fra barna.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig spesielt må jeg si. 
Du lan fint si at du ikke ønsker å henge opp bilder av andres barn på veggen din, og at det ikke er vondt ment. Men at du føler det blir litt feil. 
At du ønsker bilder av egne barn evt. 

Dette er helt merkelig. Jeg gir ikke store lerret selv engang til besteforeldre, da de har nok på veggene og har mange barnebarn. 
Jeg lager en kalendrer til min far til jul, men da sørger jeg for at alle barnebarna og flokken er med, så slipper han å ha flere. 
Dette er jo veldig invaderende. Skjønner hun er stolt av barna sine, men hun må jo skjønne at andre ikke vil henge opp bilder av hennes barn på veggen? 

Anonymkode: 53544...55a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 18.43):

Hallo🙃 Hengte du det opp?

Gjett🥴

Anonymkode: bf79c...c73

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 14.39):

Nå er det ikke alltid vi barnløse har lyst på bilder av andre sine unger heller da. Det virker som om noen tror det. Jeg henger ikke bilder av folk eller dyr på veggen. Jeg er glad i dem, men vil bare ikke ha de på veggen.

Anonymkode: befba...283

Jeg har faktisk en hel pappeske i boden med perlebilder (sånne runde plastperler med hull man setter i mønster på brett og styker med strykejern) av tantebarn. Ikke bilder barna selv har laget, men fotobilder av barna min svigerinne (kona til min manns bror) har selv perlet av egne unger. I A4 størrelse med ramme. Eldste hennes kjøpte seg moped nå nylig, så har blitt en del perlebilder opp gjennom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun er narsissist. Dump henne før dette går for langt. Eventuelt forklar henne i klartekst hvor nedsnødd det er å gi slike gaver, her snakker vi å være skyldig EQ.

Anonymkode: 7313f...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, men da er jeg hvertfall ikke dobbeltmoralsk. 

Anonymkode: 05f0a...f87

Men da må du også tåle at bildekalenderene dine potensielt går i søpla, og ikke forvente at andre setter pris på dem, slik det ble nevnt i en tidligere kommentar. Er meg ekstremt likegyldig hvor mye tid det tok å lage kalenderen, jeg gidder ikke se på trynet til andres barn hver dag et helt år. Har kun bilder av mitt eget barn, og jeg hadde aldri forventet at mitt barn hang på veggen hos folk som ikke har uttrykt et ønske om å få bilder.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...