Gå til innhold

Er det normalt å prakke bilder av egne barn på andre

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Normalt å prakke på folk bilde av ducklips?

rumpa di på trening?

magemusklene dine i speilet?

Anonymkode: 42faa...d7f

Det var da voldsomt. Hva har disse med TS å gjøre?

Anonymkode: d88a9...394

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

rumpa di på trening?

Veldig vanlig på pc og mobil dessverre. Men har fortsatt til gode å møte noen som krever man skal printe det ut og henge på veggen hjemme 😂

Anonymkode: 6e246...fa4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei 😂😂Hvem ønsker å ha bilder av andres barn på veggen liksom 🙈🤣Hu venninna di mangler nok litt bakkekontakt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er enig med deg, jeg lager også sånne men gir til besteforeldre og selvfølgelig hvis noen andre sier at de vil ha en. Sender julekort til venner med bilde av barna men om de henger det på kjøleskapet eller legger det i en skuff er meg likegyldig. 

Anonymkode: fd882...5f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veeeldig spesielt ja!! 🙈 Hun må finne seg i at du ikke prioriterer bilder av hennes barn på veggen din! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Si du ikke hadde plass, men solgte det på Finn. 

Anonymkode: b4f1e...f16

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Høres utrolig spesielt og frekt ut synes jeg! Stor forskjell på å gi kalender til besteforeldre ol. og til venner.. selvfølgelig vil venner heller ha oppe bilder av sine egne barn! 

Jeg synes til og med det er på grensa når jeg får julekort eller takkekort som er helt sinnsykt store 🙊😅 Tenk hvis ALLE skulle sende så digre kort til hverandre, måtte jo satt av en helt vegg til det! I tillegg føler jeg det er sånn; se så søte MINE unger er 😂

Men hvis hun etterspør kalenderen når hun er på besøk (som også er en veldig unormal ting å gjøre) så tror jeg bare du må bruke anledningen til å si "jeg har ikke fått hengt den opp for jeg har ikke funnet noen plass den passer" eller noe sånt, og forhåpentligvis tar hun hintet.

Anonymkode: b224d...75f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres utrolig spesielt og frekt ut synes jeg! Stor forskjell på å gi kalender til besteforeldre ol. og til venner.. selvfølgelig vil venner heller ha oppe bilder av sine egne barn! 

Jeg synes til og med det er på grensa når jeg får julekort eller takkekort som er helt sinnsykt store 🙊😅 Tenk hvis ALLE skulle sende så digre kort til hverandre, måtte jo satt av en helt vegg til det! I tillegg føler jeg det er sånn; se så søte MINE unger er 😂

Men hvis hun etterspør kalenderen når hun er på besøk (som også er en veldig unormal ting å gjøre) så tror jeg bare du må bruke anledningen til å si "jeg har ikke fått hengt den opp for jeg har ikke funnet noen plass den passer" eller noe sånt, og forhåpentligvis tar hun hintet.

Må bare presisere at jeg synes det er veldig koselig å få julekort med bilde av ungene til folk. De trenger bare ikke være i A4 størrelse.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes til og med det er på grensa når jeg får julekort eller takkekort som er helt sinnsykt store 🙊😅 Tenk hvis ALLE skulle sende så digre kort til hverandre, måtte jo satt av en helt vegg til det!

Vegg? Forventer folk at man skal henge julekort på veggen også?

Anonymkode: 6e246...fa4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde jeg fått spørsmål om hvorfor jeg ikke hadde bilder av andres barn på veggen ville jeg svart at jeg kun henger opp bilder av pene mennesker. :D

Anonymkode: bfbc2...096

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi fikk en slik kalender i anledning hennes bryllupsjubileum nylig, og hun kom på besøk og spurte etter den. Da gikk mannen min forbi og sa at nå stakk han på dugnad til den nyseparerte mannen hennes da huset deres skulle klargjøres for salg siden hun var tatt på fersken med elskeren på soverommet deres, og planen var å brenne bål for å renske det store huset for alt av hennes eiendeler, inkludert denne kalenderen, sa han, og viftet den oppi ansiktet hennes og dro. 

Hun ble blek og dro 5 minutter senere. Hun var utflyttet dagen før men mye av hennes sto fortsatt igjen.

Anonymkode: 5e0ba...de9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

rumpa di på trening?

Synes det er latterlig også. Hele den selfiegreia med at folk tar bilder av seg selv er latterlig. Spesielt de bildene som er speilvendt eller der mobilen vises på bildet. Forstår meg ikke på det. 

Anonymkode: a23c1...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er spesielt. 

Men vet om ei som drev og ga sine tanter, onkler, kusiner, fettere osv. innrammete bilder av ungen sin til jul... Det var jo ikke deres barn/nevø/barnebarn/osv. så det ble litt kleint. Senere reduserte hun det heldigvis til å bare gi sånne julekort med familiebilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (På 15.7.2024 den 21.27):

Vi har kun gitt til de som ønsker seg dette. Barnløse tanter og onkler har disse på ønskelisten. Besteforeldrene synes de er veldig fine. Hadde aldri gitt til venner..

Så lenge de er på ønskelisten, så er det jo helt fint. Jeg kunne aldri tenkt meg innrammete bilder av søskens barn på veggen/skjenken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ikke vanlig å gi tin venner nei, vi har gitt kalender av vårt barn til besteforeldre fordi de har ønsket det.  Har selv fått bilder av  nieser og nevøer 

Anonymkode: 4469c...c12

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cugu skrev (3 minutter siden):

Så lenge de er på ønskelisten, så er det jo helt fint. Jeg kunne aldri tenkt meg innrammete bilder av søskens barn på veggen/skjenken.

Vil du ikke ha bilder av dine nieser og nevøer?😮 

Anonymkode: 07e76...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

MEGET spesielt. Alle noen lunde oppegående folk gjør ikke det der😂 

Anonymkode: 92121...e5f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cugu skrev (5 minutter siden):

Godt man er forskjellig 

Anonymkode: 4469c...c12

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...