Gå til innhold

Plutselig blitt feig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har synes jeg ser ganske ok ut. Var på fest nylig og ble sjekket opp (av en gift kar.. jeez). Hater slikt. Uansett poenget var at jeg begynte å tenke på om.. bare om.. noen ville ha en på 45, tobarnsmor og faktisk prøve å innlede et  forhold.. så ble jeg veldig usikker på kroppen min. Det overrasker meg veldig. Jeg er klar over at jeg ikke er 20 år ( muligens i hodet :p) og at barn +++ har gitt meg arr her og der. Med bulker, og noen kilo for mye på baken/lår.. poenget mitt ( og kanskje det har blitt diskutert tidligere, tilgi meg i såfall), hva forventer folk egentlig? Sånn FF hadde jeg i 20 årene.. men nå som skilt, og kun hatt samme fyr i nesten 18 år.. kjenner jeg at det er sykt skummelt, hvis en som (ikke er gift) sjekker meg opp.. redd jeg feiger ut. Noen råd? 

Anonymkode: 3fdea...b7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror omtrent alle damer tenker som deg.

Selvsagt skulle vi gjerne fortsatt å ha den samme kroppen som da vi var i tjueårene, men det nytter ikke å gjøre noe med det (bortsett fra å holde seg i ok form).

Fokuser på å finne en kar som er opptatt av hele deg, som person. Se bort fra de overfladiske typene som er helt opphengt i kun det fysiske. Når han er på din alder vil han ikke være i tjueårene selv heller, kroppen forandrer seg hos menn, også.

Og du, bli kjent med ham, før det skjer noe fysisk. Da blir begge trygge på hverandre først.

Anonymkode: b0084...539

AnonymBruker
Skrevet

De fleste oppegående menn over 40 har andre preferanser enn en 20 åring. De har levd et liv og ser etter en partner, ikke en knulledukke om de vil ha et seriøst forhold.

Jeg er 42. Jeg er slank og veltrent, men magen har litt ekstra hud og jeg har strekkmerker på pupper og rumpe/lår. Kjæresten min(49) er helt gærn etter meg🤭 Hver gang han ser meg naken blir han kåt og vi har vill sex. 

Har alltid hatt strekkmerker da jeg strakk meg veldig på barneskolen, men har aldri hatt problemer med å få meg kjærester. 

Tenker det handler mer om utstrålingen og energien du sender ut. Og det kjæresten min har falt for er jo kjernen av den jeg er. At jeg er varm, omsorgsfull, ser han, lytter til han og at vi har lik humor, verdier og syn på barneoppdragelse.

Anonymkode: ca3ba...7df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...