AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Del Skrevet 15. juli 2024 Skulle sende en pakke også glemte jeg å skrive på koden for digitalt frimerke før jeg puttet pakka i luka hos posten. De har da hverken avsender eller mottaker. Hva skjer med pakka? Blir den bare liggende et eller annet sted? Anonymkode: 687f6...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Del Skrevet 15. juli 2024 Kontakt posten og gi de beskjed. Beskriv pakka og hvor den ble lagt,.så finner de den nok Anonymkode: cf831...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kontakt posten og gi de beskjed. Beskriv pakka og hvor den ble lagt,.så finner de den nok Anonymkode: cf831...b10 Jeg har til og med koden. Bare ikke skrevet den på. Har sendt dem en pm:) Anonymkode: 687f6...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #4 Del Skrevet 15. juli 2024 Det er lett å glemme 😉 Til jul gjorde jeg noe dumt også. Min mann ønsket seg ett headsett i gave. Jeg bestilte det. Glemte å spørre om farge. Så ville han ha en annen farge enn jeg bestilte, så jeg bestilte ny dagen etter. Skulle returnere den første jeg bestilte Så fikk jeg en hentekode på posten. Hentet den og returnerte den med en gang. Etter ei stund slo det meg at hvordan viste jeg at det var rett pakke jeg sendte tilbake. Det viste jeg ikke. Men det var heldig rett. Men hadde hjertet i halsen ei stund der Anonymkode: e6a67...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #5 Del Skrevet 15. juli 2024 Går ikke an å glemme det. Anonymkode: 4462b...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Går ikke an å glemme det. Anonymkode: 4462b...780 Å skrive koden på pakka jo.. selvfølgelig går det an. Anonymkode: 687f6...6bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er lett å glemme 😉 Til jul gjorde jeg noe dumt også. Min mann ønsket seg ett headsett i gave. Jeg bestilte det. Glemte å spørre om farge. Så ville han ha en annen farge enn jeg bestilte, så jeg bestilte ny dagen etter. Skulle returnere den første jeg bestilte Så fikk jeg en hentekode på posten. Hentet den og returnerte den med en gang. Etter ei stund slo det meg at hvordan viste jeg at det var rett pakke jeg sendte tilbake. Det viste jeg ikke. Men det var heldig rett. Men hadde hjertet i halsen ei stund der Anonymkode: e6a67...b55 Hvordan viste du det? Anonymkode: b5cee...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #8 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Å skrive koden på pakka jo.. selvfølgelig går det an. Anonymkode: 687f6...6bb Nei, du får koden og skriver den på med en gang. Anonymkode: 4462b...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå