AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Har lagt merke til at når jeg legger til folk på snap, så dør samtalen ut med engang. I tillegg er det enormt mye press og forventning pga måten snapchat er strukturert. Jeg føler det gikk mye bedre når jeg la jentene fra tinder på whatsapp isteden. Samtalene ble mer ekte, seriøs og man kunne svare når man vil uten lesebekreftelser og slikt som på snapchat. Vil anbefale folk å heller bruke andre apper til å legge til folk, enn snapchat. Anonymkode: 4de73...644 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Skrevet 15. juli 2024 Det finnes vel knapt en chattetjeneste som ikke har lesebekreftelse nå? Anbefaler å bli på Tinder, til dere har møttes. Anonymkode: 8e317...701 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Skrevet 15. juli 2024 Fordi du liker å skrive lengre meldinger? Anonymkode: c83b7...850
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #4 Skrevet 15. juli 2024 Fint du har sett lyset. Jeg legger aldri til dates/menn på snap, ikke før vi er blitt litt kjent og involvert. Anonymkode: 07ccf...dec 3
GrønnNellik68 Skrevet 16. juli 2024 #5 Skrevet 16. juli 2024 Legger de ofte på snap. Men ikke så stor tilgang hos meg som er så gammel. Sletter de når jeg får se bilde av dem🫣. Eller de begynner å mase om bilder hele tiden. Så regulerer seg selv. Men har ett par tre stk da som bare sender « god morgen» hver dag men thats it med kommunikasjon. Forstår ikke hva menn får ut av det men ja det gjør meg nå ikke noe gæli. En er vel jeg har best kontakt med vi skriver hver dag gjort i 1,5 år. Han er skikkelig hyggelig fyr. Men aldri møttes da. Det er favoritten på snapchat😊 Så har ikke noe imot Snapchat nei.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Skrevet 16. juli 2024 Jeg vil ha snap for å vite at folk ser ut som de gjør på profilene sine Anonymkode: 429c8...667
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Skrevet 16. juli 2024 Traff min partner på tinder, og han bruker ikke snapchat. Vi tok det heller over på messenger da det ble mer naturlig. Likte heller ikke å bruke snapchat under dating, da egentlig alle menn som tok initiativ til å bruke snapchat kun ville dele nakenbilder. Nå har jeg vært i forhold noen år, men husker jeg syntes det var så kjedelig hvordan kropp og sex var det eneste som var i fokus. Å finne en å ha gode samtaler med, en å le me, en å finne på morsomme ting med som ikke nødvendigvis innebar sex og/eller alkohol, alt det var visst ikke viktig. Anonymkode: fa1a8...70b 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #8 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det finnes vel knapt en chattetjeneste som ikke har lesebekreftelse nå? Anbefaler å bli på Tinder, til dere har møttes. Anonymkode: 8e317...701 På whatsapp kan man slå av funksjonen:) Anonymkode: 4de73...644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå