Anonym512 Skrevet 15. juli #1 Del Skrevet 15. juli Det er kanskje litt tidlig å starte å prate om Eurovision 2025. Men hva håper dere kommer til å bli endra på framtil ESC 25. Og hvor i sveits tror dere att det kommer til å holdes i? Eg tror det kommer til å holdes i kanskje Zürich eller Bern kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 16. juli #2 Del Skrevet 16. juli Jeg er spent på om de kommer til å endre på poengreglene, jury i forhold til publikum osv. Men så har jo man prøvd mange varianter tidligere, er usikker på om det er så mye annet å teste... Også er jeg spent på om Israel deltar og hvilken måte det vil påvirke andre lands deltagelse isåfall 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym512 Skrevet 17. juli Forfatter #3 Del Skrevet 17. juli Ab_naturals skrev (13 timer siden): Jeg er spent på om de kommer til å endre på poengreglene, jury i forhold til publikum osv. Men så har jo man prøvd mange varianter tidligere, er usikker på om det er så mye annet å teste... Også er jeg spent på om Israel deltar og hvilken måte det vil påvirke andre lands deltagelse isåfall 🤔 Eg har hørt att Israel kommer til å delta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå