Gå til innhold

Får man varsel om man blir pålogget igjen på mail?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er på jobbpc, hvor vi alle ansatte bruker en felles mail. Sjefen er pålogget med sin egen jobbmail. Sjefen logger av når han drar hjem. Jeg gikk på logg for å slette at jeg har vært på zalando og sett på klær siden vi ikke kan bruke det til «hobby», og klarte å trykke på en mail sjefen hadde skrevet med sin egen konto, og der var han ikke logget av. Da lurer jeg på om man får varsel på tlf eller sms om at man har blitt pålogget igjen? 

Anonymkode: 20c13...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er på jobbpc, hvor vi alle ansatte bruker en felles mail. Sjefen er pålogget med sin egen jobbmail. Sjefen logger av når han drar hjem. Jeg gikk på logg for å slette at jeg har vært på zalando og sett på klær siden vi ikke kan bruke det til «hobby», og klarte å trykke på en mail sjefen hadde skrevet med sin egen konto, og der var han ikke logget av. Da lurer jeg på om man får varsel på tlf eller sms om at man har blitt pålogget igjen? 

Jeg logget da altså ikke inn på hans mail på den tradisjonelle måten hvor passordet og slikt står. Men klarte å trykke på en mail han hadde sendt når jeg var på logg.. hjelpes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette var veldig vanskelig å tyde.

Men det går sikkert bra.

Anonymkode: 7bf60...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...