Gjest Mai brud Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Jeg er litt i tvil på hva slags mat jeg ønsker i bryllupet. Utestedet vi skal ha det på vil ikke servere suppe til forett og stek til hovedrett, og da vet jeg ikke lenger hva vi skal foreslå. Jeg har fått forslag fra dem, men var i grunnen ikke helt fornøyd med det. HVa slags meny skal dere ha? Brudgommen vil helst ikke ha fisk til forett. Noen som har noen forslag?
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Vi skal ha tapastallerken til forrett. Med både fisk og kjøtt. Noe for enhver smak:)
Gjest Mai brud Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Det hørtes ikke ut som en dum ide, kanskje jeg skal forelså det. Det smaker jo kjemoe godt. Hva skal dere ha til hovedrett da?
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Hovedrett tornedos med poteter av et eller slag, og sjokoladefromasj og jordbær til dessert.
Mary77bgo Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Kamkjell i spyd til forret, Lamme carré til hovedrett, Sjokolade og pasjonsfrukt delice til dessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå