AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Del Skrevet 15. juli Jeg har fått time til røntgen av et kne i morgen, da er jeg 8 dpo. Det var en avlysning og det er lang ventetid normalt. Jeg vet jo ikke om jeg er gravid, og testen vil jo mest sannsynlig være negativ uansett i morgen. Er det ok å ta røntgen? Anonymkode: 4d4fb...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 15. juli #2 Del Skrevet 15. juli Ja, mengden stråling fra ett røntgenbilde er helt ufarlig enten du er gravid eller ikke 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Del Skrevet 15. juli Ja det er helt trygt. Anonymkode: c8ec5...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkabe Skrevet 15. juli #4 Del Skrevet 15. juli Det jeg knekte foten min før noen uker siden, spurte de meg før de tog røntgen om jeg var gravid. De sa at de hadde uansett tatt røntgen men da brukt mer tid på å forklare meg hvorfor det det var helt trygt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå