AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Lasta ned tinder og sveipa gjennom i går, aldersgruppe 29 til 39. Veldig mange fjellgeiter, menn som står på ski, menn i baris og med alkohol og kompiser på bildene. Noen hadde bare et bilde av ansikt, ingen tekst. Jeg fant èn med samme interesser som meg selv og det var det. Slettet bare appen. Der var ingen jeg syntes virket interessante nok til å bli kjent med og jeg faller heller ikke for utseende først, så det ble poengløst å titte gjennom. Er det disse mennene med six-pack som er topp 10 mannfolka som noen mener at alle kvinner går etter? Anonymkode: d1dae...735 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lasta ned tinder og sveipa gjennom i går, aldersgruppe 29 til 39. Veldig mange fjellgeiter, menn som står på ski, menn i baris og med alkohol og kompiser på bildene. Noen hadde bare et bilde av ansikt, ingen tekst. Jeg fant èn med samme interesser som meg selv og det var det. Slettet bare appen. Der var ingen jeg syntes virket interessante nok til å bli kjent med og jeg faller heller ikke for utseende først, så det ble poengløst å titte gjennom. Er det disse mennene med six-pack som er topp 10 mannfolka som noen mener at alle kvinner går etter? Anonymkode: d1dae...735 Topp 10 på Tinder er de profilene mest sveiper ja til. Anonymkode: 4564e...062
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Skrevet 15. juli 2024 Bra folk er ikke på Tinder. Så enkelt er det. Anonymkode: 35ff4...d87 1
Surpomp Skrevet 15. juli 2024 #4 Skrevet 15. juli 2024 Det er nok bare det at disse 10 har lært seg det helt stereotypiske og banale innen markedsføring av seg selv. Å by litt på seg selv og innby til tillit/nærhet /åpenhet, er for de erfarne og trygge. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #5 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bra folk er ikke på Tinder. Så enkelt er det. Anonymkode: 35ff4...d87 Vel mange av de var jo sånn sett "billedskjønne" og kjekke og alt det der men det har lite å si syns jeg. Ingen jeg så som jeg tenkte "oi han der vil jeg bli kjent med", litt han der som hadde samme interesser som meg men han hadde også 3 barn og ikke ute etter forhold i profilen. Anonymkode: d1dae...735
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #6 Skrevet 15. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Lasta ned tinder og sveipa gjennom i går, aldersgruppe 29 til 39. Veldig mange fjellgeiter, menn som står på ski, menn i baris og med alkohol og kompiser på bildene. Noen hadde bare et bilde av ansikt, ingen tekst. Jeg fant èn med samme interesser som meg selv og det var det. Slettet bare appen. Der var ingen jeg syntes virket interessante nok til å bli kjent med og jeg faller heller ikke for utseende først, så det ble poengløst å titte gjennom. Er det disse mennene med six-pack som er topp 10 mannfolka som noen mener at alle kvinner går etter? Anonymkode: d1dae...735 Hvis du tenker deg om så kan vel ikke flertallet av profilene være topp-10, kan de vel? Jeg er for gammel for deg, men som referanse; min profil hadde ikke baris, øl eller annet harry, men jeg er aktiv og trener en del og er kulturinteresert. Profilteksten ga et kompakt men helhetlig bilde av meg. Var på Tinder i ca 4-5 mnd. Fikk en del matcher, var på noen dates. Endte med et fast forhold og sletting av Tinder. Tviler på at jeg er topp-10 i samfunnet, men topp nok til at det ordnet seg. Anonymkode: 218d8...c82 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #7 Skrevet 15. juli 2024 Friluftsfriskuser på ski eller party-folk hadde jeg sveipet vekk, men en skikkelig muskelbunt som tydelig spiser sunt og trener sammenfaller med min livsstil. Om han da også liker samme type musikk, konserter, kanskje til og med spiller et instrument og/eller synger, leser bøker og en glad i dyr begynner vi å nærme oss en vinner. Sofagriser som spiser McDonalds, grandiosa og toro er ikke noe jeg hadde orket en fremtid med, men heller ikke en #LivetErBestUte-type, eller en Granca-med-gutta-fyr. Anonymkode: 4cc23...ca7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #8 Skrevet 15. juli 2024 Algoritmen på tinder fungerer sånn at det er de mest populære brukerne (med litt unntak) som dukker opp i bunken din det første døgnet. Så ja, det er i all hovedsak disse 10 prosentene som du finner uinteressante. Anonymkode: 4dc5e...7a9 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå