AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #21 Skrevet 17. juli 2024 Fantasien er det ikke noe feil med… Anonymkode: 2d624...824
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #22 Skrevet 17. juli 2024 3 hours ago, Hans Tore Lem said: Jeg har ei super venninne som jeg har kjent helt tilbake til barnehagen. Hun var nabo og vi begynte tidlig å eksperimentere sammen. Vi var ikke gamle når vi studerte hverandres kjønn i lekehytta. Hun var naturligvis også den første jeg hadde sex med i ungdommen. En blowjob eller sex var en helt naturlig del av en vanlig filmkveld i kjellerstua, eller en tur i skogen. Det hender fortsatt vi møtes for litt tilfeldig sex i skogen eller hjemme, selv om hun er gift. Du er snart på høyde med han andre skrønemakern, bamsemannen eller hva han heter. Høres litt genetisk ut, er du en «lillebror» kanskje? Anonymkode: 3c517...868 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #23 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er snart på høyde med han andre skrønemakern, bamsemannen eller hva han heter. Høres litt genetisk ut, er du en «lillebror» kanskje? Anonymkode: 3c517...868 Selv om vi nikker og smiler her, så beveger du deg langt utenfor forumreglene nå. Jeg har valgt å se på disse personene som ren underholdning, og det gjør det mye enklere. Anonymkode: c6616...7b5
Hans Tore Lem Skrevet 17. juli 2024 #24 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv om vi nikker og smiler her, så beveger du deg langt utenfor forumreglene nå. Jeg har valgt å se på disse personene som ren underholdning, og det gjør det mye enklere. Anonymkode: c6616...7b5 Enig. De burde vært flinkere til å utestenge brukere som harselerer med oss som er litt mer lekne enn de er selv. Få de ut. Gjemmer seg bak anonyme meldinger i tillegg
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #25 Skrevet 17. juli 2024 5 hours ago, Hans Tore Lem said: Jeg har ei super venninne som jeg har kjent helt tilbake til barnehagen. Hun var nabo og vi begynte tidlig å eksperimentere sammen. Vi var ikke gamle når vi studerte hverandres kjønn i lekehytta. Hun var naturligvis også den første jeg hadde sex med i ungdommen. En blowjob eller sex var en helt naturlig del av en vanlig filmkveld i kjellerstua, eller en tur i skogen. Det hender fortsatt vi møtes for litt tilfeldig sex i skogen eller hjemme, selv om hun er gift. Jeg hadde det på akkurat samme måte med mitt søskenbarn. Det startet med at vi lekte doktor sammen som små. Stiv tiss ble det da også, men første sædspruten ble en overraskelse på oss begge. Etter hvert ble det sex. Mye sex. Anonymkode: 16666...5ac
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #26 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde det på akkurat samme måte med mitt søskenbarn. Det startet med at vi lekte doktor sammen som små. Stiv tiss ble det da også, men første sædspruten ble en overraskelse på oss begge. Etter hvert ble det sex. Mye sex. Anonymkode: 16666...5ac Søskenbarn? 🙃 Anonymkode: a8137...722
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #27 Skrevet 17. juli 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Søskenbarn? 🙃 Anonymkode: a8137...722 Yes, helt supert det. Faktisk 2 av dem. Vi hadde alle 3 vår debut slik (ikke alle 3 samtidig da...) En trygg og flott måte å debutere på. Hadde mye fin sex sammen med dem, inntil vi fikk oss kjærester hver på sin kant. Anonymkode: 16666...5ac
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #28 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Yes, helt supert det. Faktisk 2 av dem. Vi hadde alle 3 vår debut slik (ikke alle 3 samtidig da...) En trygg og flott måte å debutere på. Hadde mye fin sex sammen med dem, inntil vi fikk oss kjærester hver på sin kant. Anonymkode: 16666...5ac Alright 🤠 Anonymkode: a8137...722
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #29 Skrevet 17. juli 2024 Eksperimenterte mye som barn med mine venninner, mest fra 6-9 års alderen. Vi kledde oss nakne og studerte hverandre, hadde 2 venninner der vi ofte lekte mor, far og barn og lå nakne inntil hverandre i senga. Lekte doktor der vi brukte forskjellige leker på hverandre som "apparat", aldri inn i skjeden men rundt klitoris. Var 6 år da jeg fikk min første klitoris-orgasme under onanering. Onanerte som en gal i 10-15 års alderen. Kan ikke huske jeg onanerte med venninner, men jeg husker jeg ble tent av spenningen og det tror jeg også venninnene ble. Jeg er hetero og gift med en mann i dag. Aldri hatt sex med en dame eller hatt lyst til det. Har veldig høy sexlyst som voksen også. Handlet nok bare om naturlig utforskning da jeg var barn. Gikk ofte naken rundt i huset alene hjemme etter skolen, ble tent av det også. At jeg var så seksuell allerede som barn gjør at jeg ikke ønsker barn selv, for sånt går i arv, og jeg hadde syntes det hadde vært ekkelt om mitt barn hadde holdt på slik selv 😆 Tror ikke foreldrene mine fikk det med seg, heldigvis. Anonymkode: d3e8b...1bb 2 1
Hans Tore Lem Skrevet 17. juli 2024 #30 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde det på akkurat samme måte med mitt søskenbarn. Det startet med at vi lekte doktor sammen som små. Stiv tiss ble det da også, men første sædspruten ble en overraskelse på oss begge. Etter hvert ble det sex. Mye sex. Anonymkode: 16666...5ac Herlig historie. ❤️
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #31 Skrevet 17. juli 2024 Har kosa med en veldig god venn. Hadde ikke sex med han. Var 14-15 år. Men husker hvor bløt jeg ble og hvor stiv han ble. Hadde vi hatt kondom så hadde vi helt sikkert prøvd. Det hender jeg tenker på den tiden noen ganger. For det var utrolig pirrende og godt. Anonymkode: 62fd2...c3d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #32 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 13.41): Svært uvanlig. Både for gutter og jenter. Anonymkode: f6780...3a7 På ingen måte. Husker jeg overhørte to kvinnelige lærere prate om dette og de vurderte om det skulle bli tatt opp i de timene vi hadde om kropp, pubertet og sex slik at ikke barn/ungdom gikk rundt med skamfølelse over denne leken. Jeg rødmet der jeg satt da jeg overhørte dette, men det traff meg jo godt. Dette var allerede på 80-tallet. Anonymkode: 6f8dc...79f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå