AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Får ikke mer terapi, har ikke råd til privat, så jeg må klare meg selv. Jeg har hørt om DBT(?) terapi, men det er bare å glemme. Jeg blir gal av humørsvingningene. Siden i natt har det svinget mellom dyp ulykke til sorg til glede til optimisme til evig pessimisme igjen. Nå føler jeg meg egentlig bare tom. Jeg sliter med lav til ingen energi da jeg i tillegg er deprimert (ikke alvorlig), og enkelte dager tar det en evighet å komme seg opp av senga. I tillegg har jeg hatt en FP (favorite person) en del måneder som begynner å trekke seg tilbake, noe som selvsagt er enormt smertefullt. Mye gråting og vondt i magen og hele kroppen på grunn av det. FP-en min er ikke en kjæreste bare sånn at det er sagt. Prøver å avlede meg selv og jeg klarer det men det gjør også at jeg glemmer ansvar i hverdagen og lar alt rundt meg forfalle - inkludert meg selv... Har ikke rutiner. Sliter med å planlegge da humøret mitt og følelsene KONSTANT overkjører fornuften. Jeg vet ikke hvordan jeg skal jobbe med dette. Anonymkode: bba1d...eaf
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Skrevet 15. juli 2024 Samme situasjon her, prøver konstant og avlede, men ingen rutiner er tilstede for øyeblikket. Tilbringer mye tid med dyr, er du glad i dyr? Anonymkode: c36da...fea
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får ikke mer terapi, har ikke råd til privat, så jeg må klare meg selv. Jeg har hørt om DBT(?) terapi, men det er bare å glemme. Jeg blir gal av humørsvingningene. Siden i natt har det svinget mellom dyp ulykke til sorg til glede til optimisme til evig pessimisme igjen. Nå føler jeg meg egentlig bare tom. Jeg sliter med lav til ingen energi da jeg i tillegg er deprimert (ikke alvorlig), og enkelte dager tar det en evighet å komme seg opp av senga. I tillegg har jeg hatt en FP (favorite person) en del måneder som begynner å trekke seg tilbake, noe som selvsagt er enormt smertefullt. Mye gråting og vondt i magen og hele kroppen på grunn av det. FP-en min er ikke en kjæreste bare sånn at det er sagt. Prøver å avlede meg selv og jeg klarer det men det gjør også at jeg glemmer ansvar i hverdagen og lar alt rundt meg forfalle - inkludert meg selv... Har ikke rutiner. Sliter med å planlegge da humøret mitt og følelsene KONSTANT overkjører fornuften. Jeg vet ikke hvordan jeg skal jobbe med dette. Anonymkode: bba1d...eaf Hvorfor har du ikke DPS? Selv Borderline. Finnes gruppe behandling på dps! Anonymkode: 9bfc3...85e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #4 Skrevet 15. juli 2024 Hva er begrunnelsen for at du ikke kan søkes inn til DBT? Anonymkode: b74ad...039
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #5 Skrevet 15. juli 2024 Kontakt rus og psykisk helsetjeneste i kommunen du bor i. Det er gratis og du kan få noen du kan snakke med 🙂 Anonymkode: 1e81c...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå