AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Fikk e-faktura fra DnB bank med forfallsdato 15.07. Betalte og pengene ble trukket i dag. Men er fortsatt i minus på Mastercard. Når oppdaterer det seg? Anonymkode: f6577...034
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Fikk e-faktura fra DnB bank med forfallsdato 15.07. Betalte og pengene ble trukket i dag. Men er fortsatt i minus på Mastercard. Når oppdaterer det seg? Anonymkode: f6577...034 Tar gjerne en dag. Det er en faktura, ikke en straksbetaling, så litt tid tar det. Anonymkode: db417...b5f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #4 Skrevet 15. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Fikk e-faktura fra DnB bank med forfallsdato 15.07. Betalte og pengene ble trukket i dag. Men er fortsatt i minus på Mastercard. Når oppdaterer det seg? Anonymkode: f6577...034 Min saldo er stort sett oppdatert dagen derpå. Når jeg bruker "ekstra innbetaling"-funksjonen i appen så står det også at endringene vil vises neste virkedag. At du har blitt trukket i dag så har du betalt i tide og skal ikke få renter eller gebyrer, så jeg ville sjekket igjen i morgen, ev. på onsdag, men jeg ville ikke bekymret meg over det hele. Anonymkode: c6d9c...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå