Gå til innhold

Er denne aldersforskjellen for ille?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne bare ha litt innspill, bare for å høre om jeg er for crazy her haha. 

Jeg er en kvinne på 31 år og ble nylig kontaktet av en eks-kollega som var veldig direkte og ba meg med på en date. Etterhvert som vi har snakket sammen (før denne daten om noen dager) så spurte jeg om hvor gammel han er, og han er kun 23 år (😭). 

Så nå er tenker jeg litt sånn, er det ikke kanskje for drøy aldersforskjell? 

Vi snakker godt sammen og jeg har alltid tenkt at han er eldre enn som så, så sjokket var litt stort å ta innover seg hahah. 

Er usikker på om jeg skal bare avlyse denne daten, eller bare se vekk fra alder og bare møte han og se det litt ann etter hvordan daten går

Anonymkode: 8ce38...35c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er for ille.

Anonymkode: 117a7...ceb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er for ille, det kommer ann på hvor moden han er.

Anonymkode: 1f135...9a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dratt på daten og vurdert det etterpå 🤣

Anonymkode: 9c3ff...b8f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Menn er sjeldent modne når de er 23 år gamle. Hadde han vært 27-ish hadde det kanskje gått, men 23.. Han oppfører seg trolig fortsatt som en tenåring. Dropp det. 

Anonymkode: 9580c...78c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ille 

Anonymkode: 3f940...587

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke det er for ille, det kommer ann på hvor moden han er.

Anonymkode: 1f135...9a1

Hvorfor må han være moden? Alt handler ikke om at man skal bli sammen for evig og alltid. La nå denne dama få knulle en unggutt. Det fortjener hun.

Anonymkode: 876db...307

AnonymBruker
Skrevet

Det er det bare dere to som bestemmer. Hva endre mener er det bare å drite i.

Hvorfor spør du om dette, egentlig? Hvorfor er det viktig for deg å vite om noe er "normalt" i andres øyne? Slutt å bry deg om slikt. Følg hjertet, ikke KG.

Anonymkode: ba7bf...b6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La han bli voksen først (i hodet, ca 25)

Anonymkode: 5ef1a...9c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Datet en på 23 da jeg var 31, trodde først han var 26. For å si det slik endte det opp med at han ble sinnsykt forelsket og usikker og ikke forstod hvorfor jeg skulle velge han ovenfor en på min alder eller eldre. Han begynte å trene daglig og gjøre alt for å bli «bra nok» selv om jeg sa han allerede var superflott. Så jeg tviler ikke på at menn i den alderen kunne hatt en eldre kjæreste om de kunne. 

Anonymkode: f0f6b...2f2

AnonymBruker
Skrevet

Gå på daten og bestem deg etterpå om dette er verdt å satse på. Jeg var 31 og mannen 26 da vi møttes. Vi fyller 47 og 42 nå snart. 

Anonymkode: b2ed0...977

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes aldersforskjellen er stor gitt alderen deres. Dere lever på to forskjellige stadier i livet. 20-årene utgjør ganske mye på hvordan livet former seg. Du har vært igjennom det, og han har såvidt begynt på det. 

Jeg kunne aldri funnet meg ei på 23 år når jeg var 31 selv. 

Hadde du vært 39 og han 31, så hadde det ikke blitt så galle fordi dere er på nogenlunde samme stadie, tross samme aldersforskjell. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Er vel ikke spesielt relevant hva vi synes? Kommer jo helt an på hva du selv synes tenker jeg. 

Personlig så er jeg ikke så glad i stor aldersforskjell, men det bryr meg ikke så mye hva andre gjør. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 55 og fikk melding fra en gutt på 22 på en chat side som hadde hatt seg med 4 gifte damer fra 60 og opp til 70 så alt er mulig. Nå ville han a fast partner.. dream on. Jeg er enig  med den som skrev gå på date og vurder etterpå hva du syns. Folk er forskjellig. 

Anonymkode: dc634...ebb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg er 55 og fikk melding fra en gutt på 22 på en chat side som hadde hatt seg med 4 gifte damer fra 60 og opp til 70 så alt er mulig. Nå ville han a fast partner.. dream on. Jeg er enig  med den som skrev gå på date og vurder etterpå hva du syns. Folk er forskjellig. 

Sannsynligheten for du er 55 år og dame er det som er minst sannsynlig. Dream on

Anonymkode: f9492...32a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Sannsynligheten for du er 55 år og dame er det som er minst sannsynlig. Dream on

Tro hva du vil😀 bra jeg skrev anonym

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 10.30):

Jeg er kvinne på nesten samme alder og jo, dette er helt normalt. Det er mange unge menn som har en greie med eldre kvinner. Og det er nok også mange som tenker at det både er lettere å få napp samt at da kan de ha sex uten å skulle forholde seg til kvinnen som evt fremtidig partner, samboer osv. 

For min egen del er menn under 30 uaktuelle, det blir for ungt. Rundt 35 er perfekt i mine øyne til mer overflatiske forhold, men hvis jeg ønsket meg en kjæreste, skulle han være nærmere meg i alder og modenhet. 

Anonymkode: 418f6...826

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 14.29):

Jeg vil gjerne bare ha litt innspill, bare for å høre om jeg er for crazy her haha. 

Jeg er en kvinne på 31 år og ble nylig kontaktet av en eks-kollega som var veldig direkte og ba meg med på en date. Etterhvert som vi har snakket sammen (før denne daten om noen dager) så spurte jeg om hvor gammel han er, og han er kun 23 år (😭). 

Så nå er tenker jeg litt sånn, er det ikke kanskje for drøy aldersforskjell? 

Vi snakker godt sammen og jeg har alltid tenkt at han er eldre enn som så, så sjokket var litt stort å ta innover seg hahah. 

Er usikker på om jeg skal bare avlyse denne daten, eller bare se vekk fra alder og bare møte han og se det litt ann etter hvordan daten går

Anonymkode: 8ce38...35c

Jeg ville sett det an. Er han moden og voksen kan det godt fungere. Jeg synes det er tullete at en slik aldersforskjell er helt innafor når mannen er eldst men ikke motsatt. 

Anonymkode: 82bc8...2aa

AnonymBruker
Skrevet

For meg ville det blitt for ungt, man er gjerne litt mer moden i starten av 30-årene enn man er i starten av 20-årene. Men det kommer jo helt an på hvor moden han er og hvor moden du er.

Anonymkode: 82c0a...cdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre var det 12 år mellom. De levde sammen til min far gikk bort

Anonymkode: 1dc44...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...