AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Del Skrevet 15. juli 2024 Blir de største valpene i kullet størst som voksen? Og de minste valpene minst? Eller er dette umulig å vite når valpene er 3 måneder. Anonymkode: 98dd3...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Del Skrevet 15. juli 2024 spør oppdretteren Anonymkode: 325dc...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Del Skrevet 15. juli 2024 Umulig å vite. Jeg kjøpte en gang den minste i et kull, da de var to år var den størst. En annen gang beholdt jeg den mest rasetypiske fra et av kullene mine, det var også den minste, endte opp størst og langt over rasestandard. Anonymkode: edfc5...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #4 Del Skrevet 15. juli 2024 Vår var størst av søskena. Men ble like petit som mora, mens søskena ble like grovbygde som faren. Tenker det litt som med ungene, den største babyen blir ikke nødvendigvis den største voksne og motsatt. Anonymkode: 9d400...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 15. juli 2024 #5 Del Skrevet 15. juli 2024 Ikke nødvendigvis. Opplevd at den største tispa i kullet ble den minste som voksen to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Del Skrevet 16. juli 2024 Ikke nødvendigvis. Men beinstammen på en valp (altså ikke bare vekt/høyde) gir en indikator på hvor grov hunden vil bli som voksen. Anonymkode: 78fa9...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Del Skrevet 16. juli 2024 Størrelsen har ingenting å si - det er vektøkning etter fødselen som kan si noe om hvilken valp som blir størst. Anonymkode: ec058...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå