AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Del Skrevet 15. juli 2024 Har opplevd flere ganger at folk har sjekket inn bagasje men boarder ikke flyet selv. Da må bagasjen plukkes ut av flyet før det kan reise og forsinkelser oppstår. Hvorfor gjør folk dette? Anonymkode: 452f6...2a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Del Skrevet 15. juli 2024 Gjett på en årsak-leken: akutt sykdom på en selv akutt sykdom i familien: at man får vite om det etter innsjekking og må avbryte reisen at man surrer seg vekk på flyplassen og kommer for sent til boarding at man glemmer tiden og kommer for sent til boarding at man drikker seg full på flyplassen og blir avvist ved boarding Anonymkode: 9fc70...708 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Del Skrevet 15. juli 2024 Det skjedde med meg. Det var fjerde flyvningen på 36 timer, og jeg hadde ikke sovet et sekund. Sovnet i en stol på flyplassen. Våknet, løp til gaten, og flyet stod der fortsatt. Dessverre sa de at det var for sent, siden kofferten min allerede var hentet ut av flyet. Anonymkode: ceabf...330 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #4 Del Skrevet 15. juli 2024 Det aller mest vanlige etter egen erfaring er at de kommer for sent til ombordstigningen. Anonymkode: b0e42...d61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #5 Del Skrevet 15. juli 2024 Skjedde nettopp med noen venner. De klarte å gå til feil gate og sto der og ventet. Anonymkode: 8014d...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #6 Del Skrevet 15. juli 2024 Skjedde med meg og mannen min engang. Flybytte på Gardermoen, kun 35 min mellom landing og boarding, mannen min måtte akutt på do. Da vi kom til gaten var den stengt og de holdt på å ta ut bagasjen vår. De ville miste slot-tiden om de tok oss på, så der sto vi og så at de plukket ut koffertene våre mens flyet enda sto parkert. I mitt hode mente jeg at dette tok lengre tid enn å slippe oss inn, men ikke i flyselskapets «hode» dessverre. Anonymkode: 15c0a...38d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 20. juli 2024 #7 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 13.04): Gjett på en årsak-leken: akutt sykdom på en selv akutt sykdom i familien: at man får vite om det etter innsjekking og må avbryte reisen at man surrer seg vekk på flyplassen og kommer for sent til boarding at man glemmer tiden og kommer for sent til boarding at man drikker seg full på flyplassen og blir avvist ved boarding Anonymkode: 9fc70...708 Eller flyet er overbooket og noen enten frivillig eller blir tvunget til å stå av flygningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå