AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Del Skrevet 15. juli 2024 Jeg har funnet et kull med kattunger i en steinrøys og har sendt mail til mattilsynet. Kattene har vært her minst noen dager. Hvordan er prosessen herfra? Jeg er ikke helt sikker på hvor mange de er, så jeg er litt redd for å ikke få tatt alle hvis jeg prøver å fange de inn. Tips? Anonymkode: a6280...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Del Skrevet 15. juli 2024 Lot du de bare være der??? Legg ut asap på en facebookgruppe. Du burde tatt inn alle med en gang, få hjelp. Legg ut på lokal kategruppe og lokal dyrebeskyttelsesgruppe, alltids noen som stiller med fangsbur/felle og viltkamera osv. Men det her handler om å handle raskt Anonymkode: f774a...bb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Del Skrevet 15. juli 2024 Du har hjelpeplikt Anonymkode: f774a...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #4 Del Skrevet 15. juli 2024 Ring Dyrebeskyttelsen eller en annen frivillig organisasjon. Det er de som rykker ut å hjelper katter sommer forlatt. Politiet kan også bistå. Mattilsynet gjør svært lite med slike saker. De henviser jo selv til at du skal ringe politiet hvis du finner skadet eller hjelpeløst dyr. Anonymkode: ae599...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #5 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har funnet et kull med kattunger i en steinrøys og har sendt mail til mattilsynet. Kattene har vært her minst noen dager. Hvordan er prosessen herfra? Jeg er ikke helt sikker på hvor mange de er, så jeg er litt redd for å ikke få tatt alle hvis jeg prøver å fange de inn. Tips? Anonymkode: a6280...173 Kontakt dyrebeskyttelsen.. Anonymkode: d2bf3...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #6 Del Skrevet 15. juli 2024 Jeg er på vei for å fange de inn nå. Ts Anonymkode: a6280...173 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #7 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har hjelpeplikt Anonymkode: f774a...bb9 Herregud hva tror du ts prøver da? Anonymkode: 2ae19...b30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #8 Del Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har funnet et kull med kattunger i en steinrøys og har sendt mail til mattilsynet. Kattene har vært her minst noen dager. Hvordan er prosessen herfra? Jeg er ikke helt sikker på hvor mange de er, så jeg er litt redd for å ikke få tatt alle hvis jeg prøver å fange de inn. Tips? Anonymkode: a6280...173 Du har hjelpeplikt så om de fortsatt er der så er det bare å gå og hente dem. Og du kontakter jo ikke Mattilsynet du kontakter jo dyrebeskyttelsen Anonymkode: 44f97...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #9 Del Skrevet 15. juli 2024 Kontakt dyrebeskyttelsen. Er du heldig har de ledige forverter og kan legge frem felle til mor. Anonymkode: 9e399...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå