AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Spørsmålet står i tittelen. Jeg fikk en melding i dag tidlig av en tidligere sex partner at han hadde testet positivt. Har jeg det er jeg sikker på at jeg har fått det av han. Men det har i grunn ikke noe å si for meg, det er en risiko man tar når man har ubeskyttet sex. Jeg har legetime i morgen og skal da teste meg selv. Men må innrømme at jeg gruer meg til å si det til dem jeg har hatt sex med etter han, det er 2 stykker. Hadde dere sagt fra allerede i dag eller ventet på eget svar først? Anonymkode: 07e74...25e
Macro Skrevet 15. juli 2024 #2 Skrevet 15. juli 2024 Hadde ventet på svar først. Det er lovpålagt, men likevel creeds til deg for at du faktisk tenker å informere. Mange driter i det nettopp fordi de mener det er flaut. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Skrevet 15. juli 2024 Hadde ventet på svar Anonymkode: 56ff9...bf4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #4 Skrevet 15. juli 2024 Reagerer mest på at du har hatt ubeskyttet sex med minst 3 personer og ikke har tenkt på å teste deg selv en eneste gang. Du er uansvarlig. Anonymkode: 624c3...a19 7 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #5 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spørsmålet står i tittelen. Jeg fikk en melding i dag tidlig av en tidligere sex partner at han hadde testet positivt. Har jeg det er jeg sikker på at jeg har fått det av han. Men det har i grunn ikke noe å si for meg, det er en risiko man tar når man har ubeskyttet sex. Jeg har legetime i morgen og skal da teste meg selv. Men må innrømme at jeg gruer meg til å si det til dem jeg har hatt sex med etter han, det er 2 stykker. Hadde dere sagt fra allerede i dag eller ventet på eget svar først? Anonymkode: 07e74...25e Informere med en gang. Anonymkode: f0cc6...41f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #6 Skrevet 15. juli 2024 Jeg fortalte det til en sexpartner. Det endte opp med en krangel om hvem som hadde smittet hvem. Vi var 17 år, begge to. Anonymkode: 6a1d3...12e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #7 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Spørsmålet står i tittelen. Jeg fikk en melding i dag tidlig av en tidligere sex partner at han hadde testet positivt. Har jeg det er jeg sikker på at jeg har fått det av han. Men det har i grunn ikke noe å si for meg, det er en risiko man tar når man har ubeskyttet sex. Jeg har legetime i morgen og skal da teste meg selv. Men må innrømme at jeg gruer meg til å si det til dem jeg har hatt sex med etter han, det er 2 stykker. Hadde dere sagt fra allerede i dag eller ventet på eget svar først? Anonymkode: 07e74...25e Ikke for å være belærende eller noe, men en burde teste seg mellom partnere med ubeskyttet sex, klamydia er kanskje det mildeste du kan ha om det blir oppdaget fort nok, det er jo feks gonoré og hpv som fører til kreft ute og går. Anonymkode: 2279d...6fa 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #8 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Reagerer mest på at du har hatt ubeskyttet sex med minst 3 personer og ikke har tenkt på å teste deg selv en eneste gang. Du er uansvarlig. Anonymkode: 624c3...a19 TS. Det er jeg enig med deg i. Jeg har dritet meg ut her, men har lært nå. Anonymkode: 07e74...25e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #9 Skrevet 15. juli 2024 Helt ærlig hadde jeg bare driti i å informere noen. Anonymkode: 3a8a3...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #10 Skrevet 15. juli 2024 Tester du deg ikke regelmessig når du har flere sexpartnere og kanskje ubeskyttet? Jeg testet meg hver gang jeg gikk inn i et nytt forhold, samme gjorde partneren. Anonymkode: 60fce...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #11 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Helt ærlig hadde jeg bare driti i å informere noen. Anonymkode: 3a8a3...c4b TS. Det må jeg selvfølgelig, tanken på å ikke gjøre det har ikke slått meg i det hele tatt- Anonymkode: 07e74...25e 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #12 Skrevet 15. juli 2024 Jeg hadde to mulige jeg kunne ha fått det av, og begge testet negativt. Hun ene sa nok ingenting til sine andre partnere, og hadde en merkelig idè om at hun visste når noen var smittet. Jeg hadde planer om å date henne seriøst, men måten hun håndterte smittesporing på, ga meg helt avsmak. Anonymkode: 88a25...00b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #13 Skrevet 15. juli 2024 Nå har jeg aldri vært borti noen så uappetittlige at de har kjønnssykdommer, men jeg ville ventet til egen test var klar. Anonymkode: e3ea5...ffb
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #14 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå har jeg aldri vært borti noen så uappetittlige at de har kjønnssykdommer, men jeg ville ventet til egen test var klar. Anonymkode: e3ea5...ffb Uappetittlige? Det ligger i så fall i det å ha ubeskyttet sex. Resten handler bare om flaks, og du greier heller ikke å plukke ut de uappetittlige. Anonymkode: 88a25...00b 1
Macro Skrevet 15. juli 2024 #15 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nå har jeg aldri vært borti noen så uappetittlige at de har kjønnssykdommer, men jeg ville ventet til egen test var klar. Anonymkode: e3ea5...ffb Hvor tar du uappetittelig ifra? Selv folk med få partnere kan få kjønnssykdommer. Man kan ikke se smitten. Hadde det vært mulig så hadde det ikke vært nødvendig med tester, hadde det?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #16 Skrevet 15. juli 2024 kondom er tingen Anonymkode: 3e74b...c6e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #17 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå har jeg aldri vært borti noen så uappetittlige at de har kjønnssykdommer, men jeg ville ventet til egen test var klar. Anonymkode: e3ea5...ffb Folk er uærlige og til og med utro, vet du. Anonymkode: 2279d...6fa
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #18 Skrevet 15. juli 2024 Når jeg var ung for 20 år siden så måtte jeg pent levere liste med navn som Gyn kontaktet med brev om at de har vært utsatt for smitte. 🫣 hadde tre pulevenner samtidig, så jeg valgte å gi de beskjed før de fikk brevet. De tok det bra da, vet jo ikke hvem det kommet fra. Syns du burde ta klamydia-smitte mer alvorlig. Det kan lage problemer for kvinner. Anonymkode: 5e3ea...3fe
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #19 Skrevet 15. juli 2024 Ble rasende på mannen og skjelte han ut fem ganger. Viste seg at det var blod i prøven fordi gynekologen var hardhendt, og at den ble falsk positiv. Anonymkode: 0a2d9...290
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #20 Skrevet 15. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Uappetittlige? Det ligger i så fall i det å ha ubeskyttet sex. Resten handler bare om flaks, og du greier heller ikke å plukke ut de uappetittlige. Anonymkode: 88a25...00b Det ville jeg også sagt hvis jeg lå med uappetittlige mennesker, og bare fordi din dømmekraft er dårlig betyr det ikke at alle andre sin er det. 28 minutter siden, AnonymBruker said: Folk er uærlige og til og med utro, vet du. Anonymkode: 2279d...6fa Som sagt, uappetittlige mennesker man må ha svært dårlig dømmekraft for å omgås. Opplever du stadig utroskap må du nesten gå i deg selv. Anonymkode: e3ea5...ffb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå