Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har nettopp fått uføretrygd og det står på NAV.no at neste utbetaling er 18 juli. Men betyr det at jeg får uføretygden/utbetalingen på kontoen dagen før, altså 17. juli eller er det ikke før faktisk 18. juli jeg får den inn på konto så jeg kan bruke pengene? Noen som vet?

Anonymkode: 20ccd...e3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får alltid trygden 19 hver mnd, med mindre den 19 faller på lørdag eller søndag. Da får jeg den fredagen før. 

Anonymkode: a536d...9b5

Skrevet

Da er utbetalinga 18. juli når det står det. Ville forholdt meg til det. 

AnonymBruker
Skrevet

Det pleier å være den 19. hver mnd. Vi får utbetalingen den 18. Juli. I hvertfall ikke før.

Anonymkode: 872ec...d78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hei, jeg har nettopp fått uføretrygd og det står på NAV.no at neste utbetaling er 18 juli. Men betyr det at jeg får uføretygden/utbetalingen på kontoen dagen før, altså 17. juli eller er det ikke før faktisk 18. juli jeg får den inn på konto så jeg kan bruke pengene? Noen som vet?

Det som står som utbetalingsdato på 'min side', er det som stemmer for deg. Uføretrygden kommer på 'mine utbetalinger' omtrent en uke før.

Det typiske er å få det den 19. Denne måneden er dog den 20. på en lørdag, og da er 19. seneste dato for utbetaling. Da kommer den ofte den 18.

Anonymkode: a2128...13b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å svare på akkurat det du spør om, så får du den ved første kjøring ca kl 6 om morgenen den 18.juli. 

Anonymkode: 84e4a...99e

AnonymBruker
Skrevet

Utbetalingen kjøres den 17. Med litt flaks kan den dukke opp på siste kjøring 15.45 den dagen, men sanns første kjøring den 18.

Anonymkode: 38e09...305

AnonymBruker
Skrevet

Det blir fint når trygden kommer.

Anonymkode: 38e09...305

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...