AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Vi er ikke gode på forspill lenger Det føles som at sexen vår bare handler om kjønnsorgan og klimax. Jeg trenger kos og oppvarming og hudkontakt. Og han vil aldri ha morning sex. Vi har faktisk aldri hatt det. Fordi han er så trøtt og dårlig om morgenene. Men eg savner morgenkos veldig, det er den beste starten på dagen. Hvordan kan eg forandre på dette ? Anonymkode: 5cccb...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Skrevet 15. juli 2024 Da sier du: i kveld har jeg lyst at vi skal massere hverandre, kåte hverandre opp, ikke lov å ta på kjønnsorganet før det har gått en god stund. Jeg savner å bli skikkelig kåt på forspill. ang morgensex så liker ikke jeg heller det, jeg har dårlig ånde, jeg må tisse osv. Men vi har felles løsning, jeg får pusse tenna og tisse først, så freshe meg opp litt, så går jeg tilbake i sengen og vi kan ha sex. Spør om han er villig til noe slikt? i helgen der han får sovet ut litt? Anonymkode: 10477...693 1 1
feliek54 Skrevet 15. juli 2024 #3 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er ikke gode på forspill lenger Det føles som at sexen vår bare handler om kjønnsorgan og klimax. Jeg trenger kos og oppvarming og hudkontakt. Og han vil aldri ha morning sex. Vi har faktisk aldri hatt det. Fordi han er så trøtt og dårlig om morgenene. Men eg savner morgenkos veldig, det er den beste starten på dagen. Hvordan kan eg forandre på dette ? Anonymkode: 5cccb...b9d Han bør vite at damer trenger ofte mer tid med kos en vi menn selv om det ikke er uten unntak. Er viktig å forstå hverandre. Du er vel den eneste som kan gjøre noe med det. Snakke med han og beskrive det du trenger men også spørre hva han ønsker og trenger. Kanskje du kan anbefale å gi han massasje, prøve å gjøre noen endringer. Morgen sex er også deilig men da er det ofte dårlig tid for mange så da kan det lett bli en rask en, men kanskje ikke for dere. Jeg håper du kan finne ut av det for sex og gi hverandre er så deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå