AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Del Skrevet 15. juli Er det mulig å manipulere været ? Akkurat som noen kan manipulere ild(pyrokinese), vann(hydrokinese), ++? Anonymkode: 4a524...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #2 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det mulig å manipulere været ? Akkurat som noen kan manipulere ild(pyrokinese), vann(hydrokinese), ++? Anonymkode: 4a524...3eb Værmanipulasjon er ikke uvanlig. Den vanligste formen er såkalt, i mangel av gode norske ord, "Cloud seeing". Målet er å øke nedbøren ved å sprøyte sølvjodid, kaliumjodid eller tørris inn i skyene. Noe sier meg likevel at det ikke var dette svaret du ville ha. Anonymkode: 48885...db2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Del Skrevet 15. juli Det stemmer. Snakket om værmanipulasjon med psykiske evner. Anonymkode: 4a524...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det stemmer. Snakket om værmanipulasjon med psykiske evner. Anonymkode: 4a524...3eb Nettopp. Nei, det går ikke an. Anonymkode: 48885...db2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Del Skrevet 15. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Nettopp. Nei, det går ikke an. Anonymkode: 48885...db2 Jo , med øvelse. Er en kinetisk evne. https://en.wiktionary.org/wiki/thermokinesis Anonymkode: 4a524...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Del Skrevet 15. juli Mente atmokinesis er evnen manipulere været Anonymkode: 4a524...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Del Skrevet 15. juli TS, ring legevakt. Du burde legges inn. Anonymkode: 679c8...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jo , med øvelse. Er en kinetisk evne. https://en.wiktionary.org/wiki/thermokinesis Anonymkode: 4a524...3eb Leste du artikkelen selv og spesielt det som står i parentes?. (fiction) Det er selvfølgelig ikke mulig manipulere verken været, vann, flammer eller andre ting med tanker. Til dags dato så er det ingen som har klart å bevise at dette er mulig eller bevise at de har andre evner for den del. Anonymkode: 03c67...c27 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Del Skrevet 15. juli Det er i hvert fall mulig å få det til å regne og skape jordskjelv. Hva som finnes av hemmelige teknologier kan vi bare spekulere i. Anonymkode: 1068d...6c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Del Skrevet 15. juli https://learnpowers.com/atmokinesis/ Anonymkode: 4a524...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #11 Del Skrevet 15. juli 24 minutter siden, AnonymBruker said: Det er i hvert fall mulig å få det til å regne og skape jordskjelv. Hva som finnes av hemmelige teknologier kan vi bare spekulere i. Anonymkode: 1068d...6c5 Dette er en annen kinetisk evne. Geokinesis Anonymkode: 4a524...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Del Skrevet 15. juli Ja, det er mulig. Jeg gjør det hver dag. Anonymkode: 68c93...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Del Skrevet 15. juli 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er en annen kinetisk evne. Geokinesis Anonymkode: 4a524...3eb Det vet jeg ikke hva er. Jeg snakker om dokumentert teknologi. Hvis tråden kun var ment for magiske evner beklager jeg forstyrrelsen. Anonymkode: 1068d...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #14 Del Skrevet 15. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Det vet jeg ikke hva er. Jeg snakker om dokumentert teknologi. Hvis tråden kun var ment for magiske evner beklager jeg forstyrrelsen. Anonymkode: 1068d...6c5 Dette er skrevet under "religion, alternativ og filosofiske spørsmål" så du burde skjønt det. Nå er du kun et troll... Gå til data og teknologi delen av dette forumet heler Anonymkode: 4a524...3eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 15. juli #15 Del Skrevet 15. juli Om det hadde vært mulig hadde jeg danset soldansen hver eneste dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #16 Del Skrevet 15. juli 2 hours ago, Cornix said: Om det hadde vært mulig hadde jeg danset soldansen hver eneste dag! Det må regne litt å grunnet jordbruk. Uten regn vil det bli tørke og matproduksjonen tørke ut Anonymkode: 4a524...3eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #17 Del Skrevet 15. juli Disse kinetiske evnene følger det et ansvar med , om mulig derfor så få har klart mestret det... Anonymkode: 4a524...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 15. juli #18 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det må regne litt å grunnet jordbruk. Uten regn vil det bli tørke og matproduksjonen tørke ut Anonymkode: 4a524...3eb Godt poeng. Nesten hver dag da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå