Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte så vidt på nyhetene en dag at dette skulle bli det nye store innen mote osv.

Altså, bukser som går opp til puppene og med snøring bak.

Er dette noe dere vil gå med?

For min egen del må jeg si nei. Takke meg til low-cut bukser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt for de som er litt slappe i fisken da ;) Unngår følelsen av bilring over linningen...

Skrevet

Tviler på at jeg noen gang kommre til å ta på meg noe slik frivillig..

Skrevet

TROR EG BLIR LEKKER M DET JA....m 10 kg overvekt og digre ammepupper til...tror eg satser på godt utvaska ammebh som tilbehør, hehe.. tror nok vi snart ser en snerten liten babe avbildet i se&hør m sånne bukser....og sko kjøpt på salg for bare 4000...[føler meg litt slem idag]

Gjest Elfrida
Skrevet

Hørtes litt kult ut syns jeg - har du sett noen bilder?

Skrevet

ja på en slank kropp m litt kurver tror eg faktisk det kan være veldig sexy.. jeg kler meg aldri lekkert og sexy lenger....bare praktisk, klar for mat,gulp og tusjflekker...

Skrevet
.. tror nok vi snart ser en snerten liten babe avbildet i se&hør m sånne bukser....og sko kjøpt på salg for bare 4000...

:Nikke::ler:

Skrevet

Så bare på catwalken på nyhetene. De som gikk med det så ut som Prince.

Gjest BagLady
Skrevet

Dette er vel litt på linje med sykkelbuksene som visstnok er på vei inn i motebildet igjen. Uff :overrasket:

Men kanskje fint for de som har litt for mye rundt livet og litt for små pupper? Så får de dyttet flesket opp til puppehøyde og så tyter det ut der istedet :klø:

Skrevet

Hm, her dukket det opp to bilder i hodet mitt samtidig:

#1 - hele greia i svart, der buksedelen er løstsittende "haremsbukse"-aktig i tynt stoff, slik som var såvidt moderne for noen år siden. Det kommer til å se GRUSOMT ut.

#2 - hele greia i jeansstoff, sitter pent over rumpa, litt sleng nederst i beina og har stilig snøring foran/bak. Gjerne med litt nagler og slitte detaljer og sånt. Den varianten ønsker JEG meg.

Men jeg tipper på at det er #1 som kommer, for motene blir aldri sånn jeg vil ha dem.

Skrevet

Jeg hørte om de buksene på absolutt underholdning på tv2 i går. Jeg er ikke imponert for å si det slik!! Puke! :kvalm:

Jeg syntes heller ikke det var noe stilig da jeg så de nye shortsene som har kommet og tenkte for meg selv at det ikke er så mange som kommer til å gå med slikt, men der tok jeg feil for jeg har sett mange damer her i byen som går med de. Urk! :forvirret:

Skrevet

Er jo kjempegreier for de jentene som allerede har en perfekt stram bak og lite former (a la Kate Beckinsale i Van Helsing). Dritt for oss andre. Når jeg tenker etter kan det faktisk være litt kult, men da måtte jeg uansett ha slanket bort 5-6 kilo først.

Gjest Jalileh
Skrevet
Men kanskje fint for de som har litt for mye rundt livet og litt for små pupper? Så får de dyttet flesket opp til puppehøyde og så tyter det ut der istedet :klø:

Jeg har en grei størrelse på puppene og en relativt flat mage, og jeg syns det er stilig. Så det så. :erter:

Gjest Jalileh
Skrevet
Er jo kjempegreier for de jentene som allerede har en perfekt stram bak og lite former (a la Kate Beckinsale i Van Helsing). Dritt for oss andre. Når jeg tenker etter kan det faktisk være litt kult, men da måtte jeg uansett ha slanket bort 5-6 kilo først.

Jeg er ikke sylslank, og har former, fortsatt syns jeg det kan se fint ut på meg. Fremhever jo bare formene mine. :)

Gjest Jalileh
Skrevet

Det vil jo se ut som noe ala dette. Ikke helt riktig, men dette bildet gir jo en liten pekepin. Tøft. :)

Skrevet

noen som har en link til bilder eller, jeg skjønner ikke helt dette jeg....

Skrevet

Blir det ikke fint med korsettbukser, dreads og sekretærbriller på Markens i kveld, da? Ikke vær pysete nå, Towelie!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Bildet Seniorita la ut var fint. Jeg synes ikke det ser så ille ut, selv om det ikke er noe jeg kunne ha tenkt meg å kjøpt.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Ja, altså, det jeg mener er vel at man må være en viss type dame for å gå med sånt. Selv har jeg sikkert kropp til å gå med slike klær, men jeg ville ha følt meg litt "sekretær på fest". Eller noe sånt. Vanskelig å forklare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...