Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjort det slutt med kjæresten nå. 
jeg trenger gode ord, støtte osv

Har ingen rundt meg og vil ikke falle tilbake. 
Han er grei men det funket ikke med at hen har barn fra før. Hen gjorde det vanskelig for oss og jeg fikk nok. Men ingen som vet…..

Anonymkode: 60850...90e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Viss du ikke har barn selv, fungerer det dårlig med en som har barn. Har prøvd selv! Vær veldig påpasselig i fremtiden å velg en uten barn. Om en stund kommer du til å se at dette er riktig. Et vepsebol med barn og x partner + hele familien i tillegg, koster mer enn det smaker. 

Anonymkode: cfb14...303

• Liker 2
Skrevet

Hvis kjæresten ikke evner å sette grenser så funker det ikke nei. Er jo det det går på. Er man derimot god på grensesetting, så er det ingenting i veien for at et forhold kan fungere selv om partner har barn. Kommunikasjon er nøkkelen til et godt parforhold. 

Trist at det ikke fungerte for dere ts. Man blir jo glad i barna også. Et brudd er alltid vondt som regel uansett årsak for de fleste. Håper du finner deg en kjæreste som passer bedre for deg. 

Mange varme tanker til deg 🪷💕

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barna kommer alltid først

Anonymkode: 0eea9...8c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Barna kommer alltid først

Anonymkode: 0eea9...8c7

Barna og forelder til barna kommer alltid først. Det er der problemet ligger. Alle og enhver burde prioritert barn og ny partner, i stedenfor x partner og barn. Det burde ikke vert problem med partner med barn fra før. Men det er det, fordi den med barn ikke klarer å prioritere ny kjæreste. «Alt for barna» = inkl den andre forelderen…..

Anonymkode: cfb14...303

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (1 time siden):

Hvis kjæresten ikke evner å sette grenser så funker det ikke nei. Er jo det det går på. Er man derimot god på grensesetting, så er det ingenting i veien for at et forhold kan fungere selv om partner har barn. Kommunikasjon er nøkkelen til et godt parforhold. 

Trist at det ikke fungerte for dere ts. Man blir jo glad i barna også. Et brudd er alltid vondt som regel uansett årsak for de fleste. Håper du finner deg en kjæreste som passer bedre for deg. 

Mange varme tanker til deg 🪷💕

Takk! Så enig og takk for støtten🥹

• Liker 1
Skrevet

Er enig i med det som er skrevet her at du bør finne deg en uten barn. Selvfølgelig trist med brudd men jeg tror nok at et forhold kan bli mer komplisert hvis kjæresten har et barn i tillegg. Ønsker deg lykketil 

AnonymBruker
Skrevet

Det har nok vært et tøft valg men sikkert også et riktig valg. Å være stemor er ingen lett oppgave. Jeg er både stemor og mor. Stemor lengre enn mor. Og å være mor er en lettere oppgave enn stemor  rollen. 

I dag hadde jeg nok ikke satset på å bli det en gang til.  Med mindre det var et normalt forhold med mora og et godt samarbeid mellom meg og far. 

Anonymkode: ca321...602

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fikk du et godt samarbeid mellom deg og far?

AnonymBruker
Skrevet

*

AnonymBruker
Skrevet

Har vært der selv.  I mine øyne var barnet veldig bortskjemt og utnyttet faren sin. 

Så nei takk. Har slått opp med han og følte en lettelse. 

Anonymkode: f2675...e36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har vært der selv.  I mine øyne var barnet veldig bortskjemt og utnyttet faren sin. 

Sa du det til han? 

Har så lyst å si til hen at det er derfor det er slutt, men ikke gjort. 
Eksen utnytter hen og, men vedkommende sier jeg lar meg ikke utnytte av noen. Men hen vet ikke eller vil ikke innse det! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Sa du det til han? 

Har så lyst å si til hen at det er derfor det er slutt, men ikke gjort. 
Eksen utnytter hen og, men vedkommende sier jeg lar meg ikke utnytte av noen. Men hen vet ikke eller vil ikke innse det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...