Gå til innhold

Wegovy- seponering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har stått på Wegovy og hatt god og ønsket effekt av dette? Og for så å slutte, men likevel klart å holde vekten etterpå? Eller er dette vanskelig? 

Anonymkode: 1d20a...5be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig, men ikke umulig (som det kan fremstå). Jeg opplevde at jeg fikk en voldsom ulvehunger etter en stund og da må man jo klare å stå imot …

Jeg gikk ned 12 kilo med sprøyta, sluttet i mars. Har gått opp to av dem. 

Anonymkode: 7c2f4...839

AnonymBruker
Skrevet

Stod en artikkel om dette i en eller annen avis i helgen (VG?), du finner den sikkert hvis du søker. Folk fikk ekstrem ulvehunger etter å ha sluttet, noen klarte å kontrollere det. Erfaring fra forskning er at du går opp igjen hvis du slutter, så det må du i alle fall være forberedt på.

Anonymkode: 09e36...dfc

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så lurt å slutte brått? En bør vel trappe ned til minste dose, og ev ta annenhver uke en periode.

Anonymkode: 3605b...17d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner flere som har gått opp i vekt med en gang de sluttet og de har endt opp med 10-20 ekstra kg oppå det de veide i utgangspunktet. Veldig skummelt. Men slik jeg har forstått så sier jo legene ofte at man må regne med å gå på en lavdose livet ut for å beholde vekten og andre positive effekter av medisinen.

Anonymkode: d5efa...e7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...