AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Skrevet 15. juli 2024 Er det noen her som har stått på Wegovy og hatt god og ønsket effekt av dette? Og for så å slutte, men likevel klart å holde vekten etterpå? Eller er dette vanskelig? Anonymkode: 1d20a...5be
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #2 Skrevet 15. juli 2024 Det er vanskelig, men ikke umulig (som det kan fremstå). Jeg opplevde at jeg fikk en voldsom ulvehunger etter en stund og da må man jo klare å stå imot … Jeg gikk ned 12 kilo med sprøyta, sluttet i mars. Har gått opp to av dem. Anonymkode: 7c2f4...839
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #3 Skrevet 15. juli 2024 Stod en artikkel om dette i en eller annen avis i helgen (VG?), du finner den sikkert hvis du søker. Folk fikk ekstrem ulvehunger etter å ha sluttet, noen klarte å kontrollere det. Erfaring fra forskning er at du går opp igjen hvis du slutter, så det må du i alle fall være forberedt på. Anonymkode: 09e36...dfc
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #4 Skrevet 15. juli 2024 Det er vel ikke så lurt å slutte brått? En bør vel trappe ned til minste dose, og ev ta annenhver uke en periode. Anonymkode: 3605b...17d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #5 Skrevet 15. juli 2024 Kjenner flere som har gått opp i vekt med en gang de sluttet og de har endt opp med 10-20 ekstra kg oppå det de veide i utgangspunktet. Veldig skummelt. Men slik jeg har forstått så sier jo legene ofte at man må regne med å gå på en lavdose livet ut for å beholde vekten og andre positive effekter av medisinen. Anonymkode: d5efa...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå