AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Del Skrevet 14. juli Jeg skal på ferie og vurderer å kansellere bestillingen om jeg ikke får den snart. Jeg innehar ikke den muligheten til å se noe som helst, så hvis noen gode sjeler der ute ser noe så settes det stor pris på. 😞 Anonymkode: f3ee0...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 14. juli #2 Del Skrevet 14. juli Tja er det sporing på pakken kan vel posten se det… evt kan jeg finne frem tarotkortene mine for 1500kr (tar normalt bare 1000,- men jeg har ferie denne uka) 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #3 Del Skrevet 15. juli 14 minutter siden, Trygdefrue said: Tja er det sporing på pakken kan vel posten se det… Det har ikke kommet til posten ennå. Ja, det er morsomt å gjøre narr av oss som tror på sånt, skjønner jeg. Anonymkode: f3ee0...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Del Skrevet 15. juli helt ærlig synes jeg det er litt vel mange "kan du spå/se ditt og datt" tråder her inne så tror du på det eller synes du det var morsomt å opprette en slik type tråd? Om posten ikke har fått den så betyr det at butikken ikke har sendt den ut, ta kontakt med de så kan du nok få en pekepinne. Fra posten til deg pleie ikke å ta så mange dager. Anonymkode: ba1ea...4c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 15. juli #5 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det har ikke kommet til posten ennå. Ja, det er morsomt å gjøre narr av oss som tror på sånt, skjønner jeg. Anonymkode: f3ee0...616 Ja rasende festlig. Om noen hadde hatt disse evnene, hvorfor i alle dager skulle de brydd seg med å se om pakken din var i rute? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. juli #6 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det har ikke kommet til posten ennå. Ja, det er morsomt å gjøre narr av oss som tror på sånt, skjønner jeg. Anonymkode: f3ee0...616 Om noen så er det vel du som driver med hån her mot de som tror på dette. Om dette var reelt, tror du virkelig at blant de store spørsmålene om liv, død, kjærlighet og whathaveyou så skal noen sjekke når du får en pakke? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 15. juli #7 Del Skrevet 15. juli HVIS noen har disse evnene, så håper jeg virkelig at de bruker dem på å finne bortkomne barn og sånt, ikke på å være en forbedret versjon av Postens pakkesporing... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Del Skrevet 15. juli 2 hours ago, Snublefot62 said: Om noen så er det vel du som driver med hån her mot de som tror på dette. Om dette var reelt, tror du virkelig at blant de store spørsmålene om liv, død, kjærlighet og whathaveyou så skal noen sjekke når du får en pakke? Hvorfor så du på det som hån? Jeg opplever selv noen ting som ingen kan forklare, men jeg innehar ikke evnen til å se. Når folk ønsker å finne noe glemt et sted så er det jo nesten det samme. 2 hours ago, Beloved said: HVIS noen har disse evnene, så håper jeg virkelig at de bruker dem på å finne bortkomne barn og sånt, ikke på å være en forbedret versjon av Postens pakkesporing... Noen har disse evnene vet du, men de vil kanskje ikke brukes til det – i tilfellet de blir latterliggjort. Du skriver jo hvis, du tror jo ikke på det du. 8 hours ago, AnonymBruker said: helt ærlig synes jeg det er litt vel mange "kan du spå/se ditt og datt" tråder her inne så tror du på det eller synes du det var morsomt å opprette en slik type tråd? Om posten ikke har fått den så betyr det at butikken ikke har sendt den ut, ta kontakt med de så kan du nok få en pekepinne. Fra posten til deg pleie ikke å ta så mange dager. Anonymkode: ba1ea...4c3 Morsomt nei, absolutt ikke. SIDEN JEG TOK KONTAKT MED BUTIKKEN PÅ NETTSIDEN SÅ VISTE DET SEG AT FORRIGE MAIL FRA MEG HADDE HAVNET I SPAMFILTERET. JEG BRUKER SIKKERHETSMAILER FREMFOR GMAIL. Anonymkode: f3ee0...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 15. juli #9 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen har disse evnene vet du, men de vil kanskje ikke brukes til det – i tilfellet de blir latterliggjort. Du skriver jo hvis, du tror jo ikke på det du. Anonymkode: f3ee0...616 Hvis man har disse evnene og ikke vil bli latterliggjort, da burde det jo også være bedre å være den som redder "Timmy (3 år)" fra å sulte ihjel i skogen, enn å være den som forteller "Ingrid (44 år)" at "pakka di blir levert på døra fredag klokken 13:20, for å bevise at jeg har evner så inkluderer jeg at du bor i et gult hus med hvite vinduskarmer og har plantet stemorsblomster i en rød krukke rett ved siden av inngangsdøra"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. juli #10 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): SIDEN JEG TOK KONTAKT MED BUTIKKEN PÅ NETTSIDEN SÅ VISTE DET SEG AT FORRIGE MAIL FRA MEG HADDE HAVNET I SPAMFILTERET. JEG BRUKER SIKKERHETSMAILER FREMFOR GMAIL. Anonymkode: f3ee0...616 Må du skrike? Og hva er sikkerhetsmailer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. juli #11 Del Skrevet 15. juli Du må slute å tro på slik humbug, ingen har slike evner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #12 Del Skrevet 15. juli Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Du må slute å tro på slik humbug, ingen har slike evner. Sier du som er så opptatt av horoskop og at du er mystisk som skorpion. Det er hvertfall oppspinn. Anonymkode: bebbb...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #13 Del Skrevet 15. juli 18 minutter siden, Snublefot62 said: Må du skrike? Og hva er sikkerhetsmailer? Google leser mailene dine. Sikkerhetsmailer gjør aldri det, så alt du skriver er beskyttet og sikkert. Anonymkode: f3ee0...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #14 Del Skrevet 15. juli 23 minutter siden, Beloved said: Hvis man har disse evnene og ikke vil bli latterliggjort, da burde det jo også være bedre å være den som redder "Timmy (3 år)" fra å sulte ihjel i skogen, enn å være den som forteller "Ingrid (44 år)" at "pakka di blir levert på døra fredag klokken 13:20, for å bevise at jeg har evner så inkluderer jeg at du bor i et gult hus med hvite vinduskarmer og har plantet stemorsblomster i en rød krukke rett ved siden av inngangsdøra"? Jeg bor faktisk i et gult hus med hvite vinduskarmer. Stemorsblomster har jeg dog ikke. Anonymkode: f3ee0...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. juli #15 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Google leser mailene dine. Sikkerhetsmailer gjør aldri det, så alt du skriver er beskyttet og sikkert. Anonymkode: f3ee0...616 HVA er sikkerhetsmailer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 15. juli #16 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bor faktisk i et gult hus med hvite vinduskarmer. Stemorsblomster har jeg dog ikke. Anonymkode: f3ee0...616 Er du TS? I så fall må du komme tilbake og rapportere på om "fredag klokken 13:20" stemte. Jeg kan jo ha hatt 2 av 3 riktig. (Eller 2 av 4 , hvis du ikke heter Ingrid og er 44 år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #17 Del Skrevet 15. juli Det er jo ingen her som kan vite det. Vi vet jo ikke hva du har bestilt. Sjekk sporing på pakken. Anonymkode: 4095c...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #18 Del Skrevet 15. juli 17 minutter siden, Snublefot62 said: HVA er sikkerhetsmailer? Jeg kaller det det når man har absolutt sikkerhet på emailene man sender. De vanlige emailkontoene kan hackes, Google, Hotmail ++++ Det er umulig å bli hacket. Koster litt da hvis man vil benytte seg av muligheten for mye rart. 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ingen her som kan vite det. Vi vet jo ikke hva du har bestilt. Sjekk sporing på pakken. Anonymkode: 4095c...0ce Vel, NÅ kommer pakken snart, men da jeg skrev her så hadde ikke Posten fått den ennå. 13 minutter siden, Beloved said: Er du TS? I så fall må du komme tilbake og rapportere på om "fredag klokken 13:20" stemte. Jeg kan jo ha hatt 2 av 3 riktig. (Eller 2 av 4 , hvis du ikke heter Ingrid og er 44 år). Ts ja, som du ser ab-koden. Nei da har du bare 1 riktig gitt. Anonymkode: f3ee0...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #19 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg kaller det det når man har absolutt sikkerhet på emailene man sender. De vanlige emailkontoene kan hackes, Google, Hotmail ++++ Det er umulig å bli hacket. Koster litt da hvis man vil benytte seg av muligheten for mye rart. Vel, NÅ kommer pakken snart, men da jeg skrev her så hadde ikke Posten fått den ennå. Ts ja, som du ser ab-koden. Nei da har du bare 1 riktig gitt. Anonymkode: f3ee0...616 Ja, men det har jo ikke noe med saken å gjøre. Det er ingen her som kunne gitt deg svar på det uansett. Anonymkode: 4095c...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. juli #20 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg kaller det det når man har absolutt sikkerhet på emailene man sender. De vanlige emailkontoene kan hackes, Google, Hotmail ++++ Anonymkode: f3ee0...616 Jaok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå