Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #1 Skrevet 15. mars 2002 for en del år tilbake , hadde jeg en elsker. vi var elskere i ca to tre år. uten at vi var ett par. tiden gikk og vi gikk hver vår vei. jeg fikk meg samboer osv. etter flere år røk samboerskapet mitt. og dum som jeg er søkte jeg trøst i denne gamle elskeren. problemet er nå at jeg føler at ham har dette overtaket på meg igjen. ikke at han gjør noe. men jeg blir så avhengig. jeg kjenner den gamle trangen til å ringe og vet at sannsynligvis vil vi bare treffes når det passer han. jeg spretter hver gang telefonene ringer osv. og når vi er sammen. tenker jeg over min oppførsel. balansen mellom å være kald og varm osv. jeg orker ikke gå gjennom dette igjen. hva er det for noe??? det er jo min eks samboer jeg egentlig vil ha please gi meg råd!!!!
scarpetta Skrevet 15. mars 2002 #2 Skrevet 15. mars 2002 opplevde litt av det samme som deg, jeg følte at det gikk litt vel mye på hans prinispper, når han ville, når han hadde lyst o.s.v, så jeg slo i bordet, så ifra og vi hadde en skikkelig diskusjon. Snakk med han om det, få det ut av systemet, ikke la det gnage.12
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 Det blir fort et spill når man har seksuelle møter uten å definere hva man er for hverandre. Hvis du føler at han har overtaket og du ikke liker det, slutt å knulle han. Anonymkode: 0fb8d...4a9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Det blir fort et spill når man har seksuelle møter uten å definere hva man er for hverandre. Hvis du føler at han har overtaket og du ikke liker det, slutt å knulle han. Anonymkode: 0fb8d...4a9 Godt råd å komme med 19 år etterpå. Tror nok de har sluttet med sengekosen for en stund siden. Anonymkode: 1feaa...a03 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Godt råd å komme med 19 år etterpå. Tror nok de har sluttet med sengekosen for en stund siden. Anonymkode: 1feaa...a03 Hvem vet. Kanskje det ble de to Anonymkode: 0fb8d...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå