Gå til innhold

On and off ghosting på sexdate

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en kar noen ganger nå for sex og han er helt jævlig dårlig på å holde avtaler. Ber meg komme til han og plutselig har han en kompis på besøk som han må kaste ut først (så jeg må vente) eller så er han ikke hjemme når han ber meg om å komme. Hadde egentlig gitt opp hele fyren, så ville han treffe meg i går. Jeg gjør meg klar også avlyser han i siste sekund fordi en kompis er på besøk....igjen!! Sa da utsatte han til i dag og ville møtes på kvelden. Jeg sender han melding kl 20 på at jeg var like rundt hjørnet og får ikke svar før kl 23 på at nå var fotballkampen over. Tre timer off når vi har en avtale?

Så er dette normal oppførsel? Er vel ikke greit selv om møtene våre kun dreier seg om å ligge sammen.

Anonymkode: d9da5...1bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har møtt en kar noen ganger nå for sex og han er helt jævlig dårlig på å holde avtaler. Ber meg komme til han og plutselig har han en kompis på besøk som han må kaste ut først (så jeg må vente) eller så er han ikke hjemme når han ber meg om å komme. Hadde egentlig gitt opp hele fyren, så ville han treffe meg i går. Jeg gjør meg klar også avlyser han i siste sekund fordi en kompis er på besøk....igjen!! Sa da utsatte han til i dag og ville møtes på kvelden. Jeg sender han melding kl 20 på at jeg var like rundt hjørnet og får ikke svar før kl 23 på at nå var fotballkampen over. Tre timer off når vi har en avtale?

Så er dette normal oppførsel? Er vel ikke greit selv om møtene våre kun dreier seg om å ligge sammen.

Og dette har du funnet deg i 1…2…3…4 ganger?!

Anonymkode: f3235...29c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men når det kommer til i dag sier det seg selv at en mann ikke har mulighet før kl 23. det har tross alt vært EM-finale

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men når det kommer til i dag sier det seg selv at en mann ikke har mulighet før kl 23. det har tross alt vært EM-finale

Fotball før puling..? 🙈😂...Aldri!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette eneste mannen i mils omkrets ??? 

Anonymkode: fe027...1cf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du å finne deg i det?

Anonymkode: 3ac4d...167

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Skjønte ikke hvorfor han ikke svarte, og jeg ble grisesur (uten å vise han da). Men da jeg skjønte det var EM finale klarte jeg på en rar måte å tilgi han litt. Men synes samtidig at å ikke svare mellom kl 20 og 23 på snap er svakt når vi har en avtale om å treffes på kvelden. En del av meg har fått nok av denne on and off ghostingen, en annen del av meg tilgir han.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

TS her: Skjønte ikke hvorfor han ikke svarte, og jeg ble grisesur (uten å vise han da). Men da jeg skjønte det var EM finale klarte jeg på en rar måte å tilgi han litt. Men synes samtidig at å ikke svare mellom kl 20 og 23 på snap er svakt når vi har en avtale om å treffes på kvelden. En del av meg har fått nok av denne on and off ghostingen, en annen del av meg tilgir han.

Bare en del av deg har fått nok? Når du viser han at du godtar å bli behandlet som en dørmatte, så kommer du heller aldri til å få en annen behandling

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bare en del av deg har fått nok? Når du viser han at du godtar å bli behandlet som en dørmatte, så kommer du heller aldri til å få en annen behandling

TS her: Løper ikke akkurat etter han for en ny date og har ikke svart han etter EM-ghostingen.

AnonymBruker
Skrevet

Er du så desperat etter sex at du finner deg i dette?? 

Anonymkode: a4c26...ed3

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er lov å lære av sine feil. "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me".

Nå vet du hvordan han er, så nå er det ditt valg om dette er noe som skal fortsette eller ikke.

Endret av Macro
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare sex står mannfolk i kø så at du gidder å la han behandle deg sånn er rart. Mistenker du liker han litt mer enn du vil innrømme for deg selv.

Anonymkode: 4995b...d60

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Slutt å være noens knulledukke, kommer du bare løpende når han vil? 

Anonymkode: b3d0f...b1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vært der ts, og kjenner det gjør vondt å lese tråden for jeg føler på gammel skam da jeg holdt på sånn. Jeg gjorde det i nesten 2 år med en fyr før jeg våknet og har aldri funnet meg i det igjen. Jeg ghostet både fyren min og andre som har forsøkt. Nå opplever jeg aldri slik oppførsel lenger fordi jeg bare tillater gode menn med respekt for meg inn i mitt liv, selv om det «bare» er sex og div. 

Anonymkode: 88782...34d

• Nyttig 1
Skrevet

Du er jo drømmedama ❤️

Dame som lar mannen knulle henne på hans tidsskjema.

Passer det ikke at du kommer for å knulle og suge ham akkurat nå? Nei, da må du bare vente og komme tilbake når han har tid til deg! 😄

Snakker om topp gledespike ❤️😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (2 minutter siden):

Du er jo drømmedama ❤️

Dame som lar mannen knulle henne på hans tidsskjema.

Passer det ikke at du kommer for å knulle og suge ham akkurat nå? Nei, da må du bare vente og komme tilbake når han har tid til deg! 😄

Snakker om topp gledespike ❤️😊

Gratis hore kalles det, trist men sant, og mange har vært der før. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne til nøds vært godtatt en gang. Når det skjer 2, 3 og 4 ganger så forteller det at du sannsynligvis har en avhengig personlighet som antakelig stammer fra utrygg tilknytning i barndommen, eller at du er interessert i mer enn bare sex. Evt sex-avhengighet. Uansett ikke normal trygg oppførsel å la seg bruke slik av en ukjent mann du kun møter for sex. 

Anonymkode: 37135...f01

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratis hore kalles det, trist men sant, og mange har vært der før. 

Og hva kaller man menn som blir til dørmatter når de er blendet/forelsket? Blir de også kalt horer?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og hva kaller man menn som blir til dørmatter når de er blendet/forelsket? Blir de også kalt horer?

Men ts er ikke forelsket, da hadde jeg ikke kalt henne knulledukke/gratishore, hun sier selv det er bare for sex, mulig hun lurer seg selv. Jeg hadde ikke brukt så kraftige ord hadde jeg ikke vært der selv en gang. Og ja, en mann i lignende situasjon ville jeg også sett på som hore for den andre parten. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Men ts er ikke forelsket, da hadde jeg ikke kalt henne knulledukke/gratishore, hun sier selv det er bare for sex, mulig hun lurer seg selv. Jeg hadde ikke brukt så kraftige ord hadde jeg ikke vært der selv en gang. Og ja, en mann i lignende situasjon ville jeg også sett på som hore for den andre parten. 

Jeg tror verken menn eller damer oppfører seg sånn om de ikke er forelsket i vedkommende, tror som du sier at hun lurer seg selv. For det er bare ikke mulig å finne seg i slikt over en mann man er likegyldig til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...