AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Skrevet 14. juli 2024 Jeg har naturlig brunt hår. Det er ikke veldig mørkt, men definitivt brunt. Jeg ønsker å bleke håret og farge den en cotton candy rosa farge. Er det noen som vet om noen som er flink med bleking og farge? Vet noen hva dette koster. Jeg har ganske langt hår, så jeg må sikker også klippe litt. PS: Jeg farget håret mitt med en boks i november, men røttene mine er ikke så mye lysere enn resten. Er det et problem? Det var ikke permanent, men det er et lite skille mellom naturlig og farget hår. Muligens denne fargen: Anonymkode: df585...bea
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #2 Skrevet 18. juli 2024 Alle frisører kan bleke hår underlaget ditt med farge blir ett herk å få vekk,(mye oransj og rød) men har du nok tid og penger så kan du få det til som på bildet om du vil ha det drittbillig så melder du deg på modelldag på norsk frisørskole(eller andre frisørskoler) eller sjekker hårmodell gruppe på Facebook du kan alltids prøve hjemme selv med bleking, det kan bli morsomt, mange filmer om det på YouTube Anonymkode: c9178...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå