Gå til innhold

IPL hårfjerning, hvis det funker, hvorfor selger så mange den på Tise da?

Kjøttmeisen

Anbefalte innlegg

Har lyst å teste IPL hårfjerning på underlivet fordi jeg konstant har inngrodde hår, til tross for at jeg kun gjør sugar waxing. Har lest mye positivt om IPL, men hvis det funker så bra, hvorfor er det så mange som selger dem brukt på Tise og Finn ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har blitt hårløs på ben armer og ansikt med min IPL laser (braun pro silk 5) men jeg måtte bruke den noen ganger i uken for å få det resultatet. Har pcos så hadde kraftig hårvekst, er også veldig blek med mørke hår. IPL virker ikke så bra på mørk hud eller lyse hår. 

søsteren min har samme hår sutuasjon og pcos og samme IPL laser, men hun syntes det tar så lang tid å bruke den etter barbering, så hun har ikke giddet. Tipper det er sånn med mange av dem som selger den også.

Hun kommenterer alltid at hun må begynne å bruke den når hun ser mine hårløse ben (som jeg ikke trenger å barbere lenger) men starter aldri. 

Anonymkode: 11160...16e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer jeg også på, men skal prøve likevel da jeg har fått sjenerende hårvekst i ansiktet etter graviditet. 

Anonymkode: 4a44c...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*måtte bruke den et par ganger i uken i et år. 

Anonymkode: 11160...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor selger folk ellers ting som fungerer? Det er ikke noe eget for ipl-lasere. Kanskje de synes det er for krevende å bruke. Kanskje de har fått den i gave og ikke er særlig interessert. Kanskje de har kjøpt en annen versjon de liker bedre. Kanskje de er blakk og trenger penger.

Anonymkode: 685b2...971

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De selger mye klær på Tise også, tror du det er fordi klærene ikke fungerte?

Anonymkode: f0823...8a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den fungerer så bra som de påstår så har den jo gjort jobben sin og er klare for å glede en ny eier 😁

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo hatt gode resultater. Hårfjerningen er permanent etter to år siden jeg brukte den. Kunne godt solgt den når jeg tenker meg om. Er jo ikke noen hår igjen å fjerne 😆

Endret av mlifjeld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipper det er fordi folk synes det er tiltak å bruke den, men det fungerer. Må bli flinkere selv til å bruke min.

Anonymkode: 641b2...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her gror håret verre enn ugress, og ipl har dessverre ikke funket. Jeg har svart hår og lys hud, så skulle jo i utgangspunktet virke.  Har prøvd med to ganger i uken i månedsvis, null forskjell. Har den fra Braun. 

Anonymkode: 26645...631

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De selger mye klær på Tise også, tror du det er fordi klærene ikke fungerte?

Anonymkode: f0823...8a1

Nå er det jo ganske stor forskjell på klær du er lei av eller som ikke passer lenger og et elektrisk produkt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del funker den kjempe bra hvertfall, men kan jo hende den fungerer dårligere på andre?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Braun 5 funker.

Jeg er lat også på bruken. 

Så de kjente merkene hadde jeg glatt kjøpt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt på siden av spørsmålet: Hvilken type har dere som sier at det funker og hvilken type hår har dere?

Nå fikk jeg lyst til å teste selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Funket ikke på mine lyse hår. Solgte den. 

Anonymkode: 9aa6b...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mye mindre hår etter hjemme-IPL, men det tar en stund, og det tar tid å behandle, så mulig folk går lei... eller sparer til vanlig laser. I alle fall så virker det da.

Lys hud, mørk hår. IPL fra Braun.

Endret av katties
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...