Ungdomskrisen Skrevet 14. juli 2024 #1 Skrevet 14. juli 2024 Liker en fyr veldig, veldig godt. Han gir meg masse bekreftelse på at det er gjensidig når vi er i lag. Men så snapper han meg ikke eller noe som helst. Selvom jeg snapper han. Han sier det bare er å sende en mld eller ringe. Sist gang svarte han ikke på meldingen min og når jeg tok det opp sa han at jeg overtenker og at det ikke betyr noe. Sist helg var vi ilag og alt var fint han spurte om å møtes på torsdag men jeg var opptatt. Nå savner jeg han og vil bare ringe han å høre stemmen hans… er det innafor så sent? j20
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #2 Skrevet 14. juli 2024 Standard regel: Ikke ring etter kl 22:00 på kvelden med mindre du VET at personen er våken og synes det er greit. Ro ned og vent til i morgen. Anonymkode: 52194...bf5 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Skrevet 14. juli 2024 Ungdomskrisen skrev (10 minutter siden): Liker en fyr veldig, veldig godt. Han gir meg masse bekreftelse på at det er gjensidig når vi er i lag. Men så snapper han meg ikke eller noe som helst. Selvom jeg snapper han. Han sier det bare er å sende en mld eller ringe. Sist gang svarte han ikke på meldingen min og når jeg tok det opp sa han at jeg overtenker og at det ikke betyr noe. Sist helg var vi ilag og alt var fint han spurte om å møtes på torsdag men jeg var opptatt. Nå savner jeg han og vil bare ringe han å høre stemmen hans… er det innafor så sent? j20 Han høres ikke så interessert ut, virker som han bare holder deg der tilfelle det går galt med hu han egentlig gir all oppmerksomheten til. Og nei, aldri ring så sent. Da kan du sende melding, men han svarer deg jo aldri så hva er vits da? Anonymkode: aa0ce...32a 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #4 Skrevet 14. juli 2024 Skjønner hvorfor du kaller deg "Ungdomskrisen". Aldri ring etter 22, om det ikke er noe spesielt eller om du vet sikkert at vedkommende er interessert i samtale. Ikke alle bruker snapchat til alle døgnets tider. Jeg har til og med slått av varslene på snap, så jeg kun får opp alt ulest/usett når jeg går inn på appen. Ber han deg heller ringe eller sende SMS, enn å snappe, så vil ikke èn ubesvart SMS bety at han ikke er interessert/overser deg eller lignende. Det betyr at det er hans foretrukne kommunikasjonskanaler, men iblant blir noe ubesvart. Sånn er det bare. Det betyr ikke at jeg ikke elsker mannen min om jeg ikke svarer ei gang, eller ti ganger. Det er ikke alltid jeg vet hva jeg skal svare, kanskje er jeg opptatt og glemmer det bort, kanskje anser jeg det ikke viktig å svare (ikke alt man sender innehar et spørsmål), og sikkert mange andre grunner også til hvorfor SMS og anrop blir ubesvart. Slapp av. Send ham ei melding/ring ham i morgen. Anonymkode: c1167...0fa 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #5 Skrevet 16. juli 2024 Han er ikke intr nok. Har en venninne som SUGER på å svare på mld. Jeg vet hun er surrehue og kan lese mld mens hun er opptatt for å så glemme å svare. Men når hun er intr i en fyr. DA skriver og svarer hun ALLTID. Kjæresten min kan la være å svare på mld i mange timer om han er opptatt. Med mindre det er noe VIKTIG som krever svar raskt. Men i det store og hele har vi meldt HVER dag siden vi møttes og pratet på tlf minst en gang i uka selv om vi sees så og si hver helg. Anonymkode: 32469...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå