AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Del Skrevet 14. juli 2024 Jeg er kommer til det punktet at jeg ikke kan vente på finne en partner lengre. Hvordan var prosessen din før å få hjelp? Prøvde du inseminering før ivf? Gikk du privat eller offentlig? Hvor stor ble kostnaden totalt? Hvordan var tiden etter fødselen? Noe du ønsker andre burde vite? Anonymkode: 71e0f...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #2 Del Skrevet 14. juli 2024 Det er et eget underforum for donor bruk på babyverden kan være du finner flere gode svar der inne om det ikke dukker opp her Anonymkode: fb6ff...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 20.53): Jeg er kommer til det punktet at jeg ikke kan vente på finne en partner lengre. Hvordan var prosessen din før å få hjelp? Prøvde du inseminering før ivf? Gikk du privat eller offentlig? Hvor stor ble kostnaden totalt? Hvordan var tiden etter fødselen? Noe du ønsker andre burde vite? Anonymkode: 71e0f...d87 Jeg er i samme situasjon. Er 40.. og kunne inne vente på rett partner. Er gravid som enslig i uke 6. Tatt begge mine forsøk privat. Ene på sellmer klinikk i Danmark, (IVF) og dette på Aleris på Frogner i Oslo. ICSI. Ble billigere i Norge grunnet kursen. Usikker på kostnader totalt. Men medisiner.. ca 20000 begge steder.. og IVF/ICSI ca 60000.. men i Norge brukte jeg åpen donor. Skal du få dekt medisiner over 20, må du bruke åpen donor. Anonymkode: 0263e...5a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå