AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Del Skrevet 14. juli Jeg er kommer til det punktet at jeg ikke kan vente på finne en partner lengre. Hvordan var prosessen din før å få hjelp? Prøvde du inseminering før ivf? Gikk du privat eller offentlig? Hvor stor ble kostnaden totalt? Hvordan var tiden etter fødselen? Noe du ønsker andre burde vite? Anonymkode: 71e0f...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Del Skrevet 14. juli Det er et eget underforum for donor bruk på babyverden kan være du finner flere gode svar der inne om det ikke dukker opp her Anonymkode: fb6ff...5fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 20.53): Jeg er kommer til det punktet at jeg ikke kan vente på finne en partner lengre. Hvordan var prosessen din før å få hjelp? Prøvde du inseminering før ivf? Gikk du privat eller offentlig? Hvor stor ble kostnaden totalt? Hvordan var tiden etter fødselen? Noe du ønsker andre burde vite? Anonymkode: 71e0f...d87 Jeg er i samme situasjon. Er 40.. og kunne inne vente på rett partner. Er gravid som enslig i uke 6. Tatt begge mine forsøk privat. Ene på sellmer klinikk i Danmark, (IVF) og dette på Aleris på Frogner i Oslo. ICSI. Ble billigere i Norge grunnet kursen. Usikker på kostnader totalt. Men medisiner.. ca 20000 begge steder.. og IVF/ICSI ca 60000.. men i Norge brukte jeg åpen donor. Skal du få dekt medisiner over 20, må du bruke åpen donor. Anonymkode: 0263e...5a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå