Gå til innhold

Spørsmål til deg som ble mor via donor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kommer til det punktet at jeg ikke kan vente på finne en partner lengre. 
Hvordan var prosessen din før å få hjelp? Prøvde du inseminering før ivf? Gikk du privat eller offentlig? Hvor stor ble kostnaden totalt?  
Hvordan var tiden etter fødselen? 
Noe du ønsker andre burde vite?

Anonymkode: 71e0f...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et eget underforum for donor bruk på babyverden :) kan være du finner flere gode svar der inne om det ikke dukker opp her :)

Anonymkode: fb6ff...5fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 20.53):

Jeg er kommer til det punktet at jeg ikke kan vente på finne en partner lengre. 
Hvordan var prosessen din før å få hjelp? Prøvde du inseminering før ivf? Gikk du privat eller offentlig? Hvor stor ble kostnaden totalt?  
Hvordan var tiden etter fødselen? 
Noe du ønsker andre burde vite?

Anonymkode: 71e0f...d87

Jeg er i samme situasjon. Er 40.. og kunne inne vente på rett partner. Er gravid som enslig i uke 6. Tatt begge mine forsøk privat. Ene på sellmer klinikk i Danmark, (IVF) og dette på Aleris på Frogner i Oslo. ICSI. Ble billigere i Norge grunnet kursen. Usikker på kostnader totalt. Men medisiner.. ca 20000 begge steder.. og IVF/ICSI ca 60000.. men i Norge brukte jeg åpen donor. Skal du få dekt medisiner over 20, må du bruke åpen donor.

Anonymkode: 0263e...5a2

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...