Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kommer til det punktet at jeg ikke kan vente på finne en partner lengre. 
Hvordan var prosessen din før å få hjelp? Prøvde du inseminering før ivf? Gikk du privat eller offentlig? Hvor stor ble kostnaden totalt?  
Hvordan var tiden etter fødselen? 
Noe du ønsker andre burde vite?

Anonymkode: 71e0f...d87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er et eget underforum for donor bruk på babyverden :) kan være du finner flere gode svar der inne om det ikke dukker opp her :)

Anonymkode: fb6ff...5fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 20.53):

Jeg er kommer til det punktet at jeg ikke kan vente på finne en partner lengre. 
Hvordan var prosessen din før å få hjelp? Prøvde du inseminering før ivf? Gikk du privat eller offentlig? Hvor stor ble kostnaden totalt?  
Hvordan var tiden etter fødselen? 
Noe du ønsker andre burde vite?

Anonymkode: 71e0f...d87

Jeg er i samme situasjon. Er 40.. og kunne inne vente på rett partner. Er gravid som enslig i uke 6. Tatt begge mine forsøk privat. Ene på sellmer klinikk i Danmark, (IVF) og dette på Aleris på Frogner i Oslo. ICSI. Ble billigere i Norge grunnet kursen. Usikker på kostnader totalt. Men medisiner.. ca 20000 begge steder.. og IVF/ICSI ca 60000.. men i Norge brukte jeg åpen donor. Skal du få dekt medisiner over 20, må du bruke åpen donor.

Anonymkode: 0263e...5a2

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...