Gå til innhold

Blowjob under mensen

Blowjob under menstruasjon  

68 stemmer

1. 1. Til kvinner: Gir du partneren din blowjob når roastbiffen er blodig? (Mensen)

• Kunne ikke falle meg inn. Han for vente.
    • En gang i blant
    • Selvsagt. Han må jo ha det godt selv om ikke slufsa er så innbydende
    • Hver dag. Det fortjener han. Egoistisk av meg å la han vente.
    • Jeg elsker å suge, så selvsagt gjør jeg det da også. Gjensidig nytelse.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du hadde ikke vært dama mi lenge nei, 

Anonymkode: a2999...323

Det er helt riktig 😊

Anonymkode: b9923...385

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mange kvinner koser seg glugg med å få suge pikk. De nyter det, og spesielt når belønningen kommer. 💦

Anonymkode: 80293...f81

Yes, det er deilig uansett🥳

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mange kvinner koser seg glugg med å få suge pikk. De nyter det, og spesielt når belønningen kommer. 💦

Anonymkode: 80293...f81

Joda, men jeg kan love deg at interessen for det dabber av og blir fullstendig borte til slutt dersom mannen ikke skjønner at han må gi tilsvarende nytelse og tilfredsstillelse tilbake også. Om ikke ved oralsex så likevel totalt sett. Ego- menn går vi kvinner pokker så lei av. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Skrevet

Vi har sex selv om jeg har mens, så jeg forstår ikke problemstillingen. ;)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nice... Jeg giftet meg for tidlig skjønner jeg, jeg skulle ha ventet på en som deg. Eller på henne litt lengre oppe her som vekker mannen sin med BJ hver dag. 

Anonymkode: 81f73...610

Pick me girls.....selv som anonym på nett, spør samme damene igjen etter ett par fødsler og noen år uten søvn så tipper jeg kona di duger allikevel :)

Anonymkode: 295d9...3ae

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kaller det også blowjob-uka, litt på tull da men joda - det blir jo noen blowjobs.

Og vanlig sex, analsex, han kan også stimulere klitten til orgasme, det går til og med an å slikke, man holder seg bare litt mer utenpå. Jeg er ikke sammen med pyser, en eks dro en gang tampongen min ut med tennene 😂

Det er egentlig bare de første dagene jeg blør som en foss og gjerne har diaré og kramper og alt som følger med at det kun er blowjobs.

Jeg liker å gi det, men "gjensidig nytelse" er jo ikke bare gøy, når man blir sykt kåt selv og gjerne skulle blitt penetrert men ikke kan.

Anonymkode: a86f4...240

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2024 den 20.51):

Han har ikke valget. Det er hennes valg om hun vil gi det eller ikke!

Anonymkode: 33669...c63

Så klart, men han har fortsatt valget om å godta det eller ikke, han kan velge å forlate henne 

Anonymkode: aaef5...a9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 7.05):

Og hvorfor skal underlivet være sykmeldt under mens? Er dere pyser?

Anonymkode: 50150...fb8

👏👏👏

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kaller det også blowjob-uka, litt på tull da men joda - det blir jo noen blowjobs.

Og vanlig sex, analsex, han kan også stimulere klitten til orgasme, det går til og med an å slikke, man holder seg bare litt mer utenpå. Jeg er ikke sammen med pyser, en eks dro en gang tampongen min ut med tennene 😂

Det er egentlig bare de første dagene jeg blør som en foss og gjerne har diaré og kramper og alt som følger med at det kun er blowjobs.

Jeg liker å gi det, men "gjensidig nytelse" er jo ikke bare gøy, når man blir sykt kåt selv og gjerne skulle blitt penetrert men ikke kan.

Anonymkode: a86f4...240

Herregud så vittig 😂😂😂😂. Godt det er noen menn som ikke er så nøye på det 👏👏👏👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Irak said:

Herregud så vittig 😂😂😂😂. Godt det er noen menn som ikke er så nøye på det 👏👏👏👏

Vi tar det vi får!

Anonymkode: 81f73...610

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare knulle? Så lenge blodet ikke spruter veggimellom, så går det vel bra.

Kan til å med slikke henne, om hun bruker tampong og vasket utvendig, blør jo ikke på klitten 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så klart, men han har fortsatt valget om å godta det eller ikke, han kan velge å forlate henne 

Ville stusset litt om mannen min etter 21 år, plutselig forlot meg og familien sin fordi han en dag våknet opp og plutselig «måtte» bli sugd for å være fornøyd. 
Tipper både han og jeg hadde visst det til nå, om å bli sugd var viktig for han.

Forøvrig kan jeg velge å forlate han, om han en dag våknet opp og «ikke godtok» at jeg ikke suger.

Anonymkode: b9923...385

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...