Gjest søker Skrevet 16. februar 2006 #1 Del Skrevet 16. februar 2006 Skal på jobbintervju 13.30. Hadde vært så utrolig bra om jeg fikk den jobben! Nåværende jobb er såpass fæl at jeg for tiden er sykemeldt. Så jeg ville blitt takknemlig hvis noen kunne krysse fingrene for meg og sende meg gode tanker fra 13.30! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 16. februar 2006 #2 Del Skrevet 16. februar 2006 Det skal jeg gjøre! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvick Skrevet 16. februar 2006 #3 Del Skrevet 16. februar 2006 Masse lykke til!!!!!!!! (Hvis det er greit så vil jeg krysse tærne i stedet.. litt upraktisk å bruke PCmed kryssete fingre.. ) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #4 Del Skrevet 16. februar 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søker Skrevet 16. februar 2006 #5 Del Skrevet 16. februar 2006 Thank U! Tror det hjalp for det føles som det gikk bra Da er det bare å vente en ukes tid å se om jeg blir innkalt til andregangsintervju... Håper inderlig det går bra for jobben så spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. februar 2006 #6 Del Skrevet 16. februar 2006 Lykke til videre, håper det ikke blir alt for lenge å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå