AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Del Skrevet 14. juli Mistet nylig min far og jeg kjenner at jeg har et stort behov for å få svar på om han har det godt nå/fått fred. Jeg plages av dette spørsmålet og jeg er så utrolig sorgpreget og har så vondt,jeg må vite om han er på et bedre sted. Anonymkode: 48bec...6f1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Del Skrevet 14. juli Den beste måten er å kontakte han når du sover. Såkalte klarsynte snakker ikke med de døde, for de døde er ikke døde lenger enn noen minutter før de blir gjenfødt. Ergo, er det kun via dine drømmer du kan nå hans sjel og snakke med han. Anonymkode: 700ad...8a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Del Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den beste måten er å kontakte han når du sover. Såkalte klarsynte snakker ikke med de døde, for de døde er ikke døde lenger enn noen minutter før de blir gjenfødt. Ergo, er det kun via dine drømmer du kan nå hans sjel og snakke med han. Anonymkode: 700ad...8a0 Hvis man ikke drømmer om avdøde da? Anonymkode: 67ed0...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #4 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den beste måten er å kontakte han når du sover. Såkalte klarsynte snakker ikke med de døde, for de døde er ikke døde lenger enn noen minutter før de blir gjenfødt. Ergo, er det kun via dine drømmer du kan nå hans sjel og snakke med han. Anonymkode: 700ad...8a0 Men jeg drømmer ikke om han,ei heller har jeg kontroll over hva jeg drømmer og får spurt han sånn… Anonymkode: 48bec...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men jeg drømmer ikke om han,ei heller har jeg kontroll over hva jeg drømmer og får spurt han sånn… Anonymkode: 48bec...6f1 Hva heter han? Anonymkode: b4d49...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Del Skrevet 15. juli Nei. Det er det faktisk ingen som vet om. Anonymkode: 71bac...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva heter han? Anonymkode: b4d49...8e8 Jeg føler meg ikke komfortabel med å skrive personlige ting her,slik at alle kan se… Anonymkode: 48bec...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Det er det faktisk ingen som vet om. Anonymkode: 71bac...543 Så dumt… 😔 Anonymkode: 48bec...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #9 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg føler meg ikke komfortabel med å skrive personlige ting her,slik at alle kan se… Anonymkode: 48bec...6f1 Tenkte jeg kunne hjelpe, men ok Anonymkode: b4d49...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Del Skrevet 15. juli On 7/14/2024 at 10:34 PM, AnonymBruker said: Den beste måten er å kontakte han når du sover. Såkalte klarsynte snakker ikke med de døde, for de døde er ikke døde lenger enn noen minutter før de blir gjenfødt. Ergo, er det kun via dine drømmer du kan nå hans sjel og snakke med han. Anonymkode: 700ad...8a0 Dette er feil. Har du noe konkrete beviser på det? Jeg har selv hatt opplevelser fra andre siden og vært i kontakt med døde lenge etter de døde. De blir vanligvis ikke gjenfødt øyeblikkelig. Det er ikke så lett komme til et nytt liv og er mye klargjørelse før det skjer. De må også før den tid finne nye foreldre Anonymkode: 54bf1...7b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #11 Del Skrevet 16. juli Om noen ønsker å hjelpe meg så er det fantastisk men jeg vil gjøre det privat. Hvordan det skal gå til vet jeg ikke siden vi er anonyme hele gjengen 🤣 Anonymkode: 48bec...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #12 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Om noen ønsker å hjelpe meg så er det fantastisk men jeg vil gjøre det privat. Hvordan det skal gå til vet jeg ikke siden vi er anonyme hele gjengen 🤣 Anonymkode: 48bec...6f1 Søk opp prinsesseslottet.dk fantastisk dame, og hun er norsk. Anonymkode: 2a5b8...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #13 Del Skrevet 16. juli Jeg synes det er synd at folk i 2024 fortsatt tror på dette med klarsynthet, snakking med døde, spøkelser, ånder og alt hva det skal være. Det som er mest synd er alle de som vet å tjene penger på folks sorg og fortvilte ønske om å opprettholde kontakt med nære og kjære som har avgått med døden. Det beste TS kan gjøre er å forsone seg med at han har levd ferdig sitt liv og minnes alt det gode fra det livet han levde og jeg er sikker på at hans stemme fra sitt faktiske liv snakker til deg fremdeles og at han fortsatt kan leve som et minne, sine ord og handlinger, som et avtrykk på dere han stod nærmest. Kondolerer. Anonymkode: 37a22...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #14 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg synes det er synd at folk i 2024 fortsatt tror på dette med klarsynthet, snakking med døde, spøkelser, ånder og alt hva det skal være. Det som er mest synd er alle de som vet å tjene penger på folks sorg og fortvilte ønske om å opprettholde kontakt med nære og kjære som har avgått med døden. Det beste TS kan gjøre er å forsone seg med at han har levd ferdig sitt liv og minnes alt det gode fra det livet han levde og jeg er sikker på at hans stemme fra sitt faktiske liv snakker til deg fremdeles og at han fortsatt kan leve som et minne, sine ord og handlinger, som et avtrykk på dere han stod nærmest. Kondolerer. Anonymkode: 37a22...ecf Jeg skulle ønske jeg kunne tenke sånn… jeg er bare så utrolig lei meg .. Anonymkode: 48bec...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå