AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #21 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du kan bytte ut avvisning med hvilken som helst følelse. Jeg forstår ikke hvorfor du limer inn en plakat basert på utdatert informasjon om ADHD. Se noen forelesninger av Russel Barkley eller les på adhdevidence.org. Anonymkode: b8a7c...32d Har du adhd selv? Jeg trenger ikke lese, jeg har levd med dette i snart 50 år. Anonymkode: 9bd48...312
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #22 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Prikk lik meg nesten da. Reagerer skjeldent på andre og tenker jeg egentlig burde blitt lettere fornermet. Men når jeg flrst blir det. Da sitter det i for alltid og petsonen har tapt min tilitt for alltid. Til mitt forsvar, har jeg også ennå tilgode å se at de de har fortjent noen ny tilitt også da. Så mår det først blir en reaksjon da blir den jo stor Anonymkode: df60b...9ea Samme her. Når negative situasjoner med en person gjentar seg for mye, så bygger seg opp, og renner til slutt over. Så er jeg ferdig. Jeg klarer aldri å bli trygg i den relasjonen igjen, og trekker meg unna. Anonymkode: 9bd48...312
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå