AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Del Skrevet 14. juli 2024 Hei. Jeg er i Paris og vi besøkte Eiffeltårnet i går. Men jeg lurer på noe: er det flere varianter av dette tårnet i Paris? Ser ut som det er så mange bilder i sosiale medier der det kjører biler under... med det går jo ikke. Noen med en logisk forklaring til meg? 😅 Anonymkode: aabbd...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 14. juli 2024 #2 Del Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei. Jeg er i Paris og vi besøkte Eiffeltårnet i går. Men jeg lurer på noe: er det flere varianter av dette tårnet i Paris? Ser ut som det er så mange bilder i sosiale medier der det kjører biler under... med det går jo ikke. Noen med en logisk forklaring til meg? 😅 Anonymkode: aabbd...a08 Er kun 1 tårn, men det går trafikk i området og optisk illusjon kan få det ti å se ut som det går under Står du litt lenger borte ved Trocadéro Palace så ser du nedover og det kan se ut som trafikken går under. PS synes Eifell tårnet er finest på kvelden når lysene tennes. Husker ikke helt klokkeslett, men er en fint skue 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Del Skrevet 14. juli 2024 MiominMio skrev (1 time siden): Er kun 1 tårn, men det går trafikk i området og optisk illusjon kan få det ti å se ut som det går under Står du litt lenger borte ved Trocadéro Palace så ser du nedover og det kan se ut som trafikken går under. PS synes Eifell tårnet er finest på kvelden når lysene tennes. Husker ikke helt klokkeslett, men er en fint skue Ja, det var skikkelig fint! Vi dro dit på kvelden fordi det bare var da vi fikk billetter, men det var jeg glad for i ettertid! Anonymkode: 40b6d...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #4 Del Skrevet 15. juli 2024 MiominMio skrev (På 14.7.2024 den 20.06): Er kun 1 tårn, men det går trafikk i området og optisk illusjon kan få det ti å se ut som det går under Står du litt lenger borte ved Trocadéro Palace så ser du nedover og det kan se ut som trafikken går under. PS synes Eifell tårnet er finest på kvelden når lysene tennes. Husker ikke helt klokkeslett, men er en fint skue Tusen takk for logisk svar 😁 Anonymkode: aabbd...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå