exictence Skrevet 14. juli 2024 #1 Skrevet 14. juli 2024 Er det noen, kanskje godt voksne, som har en kjæreste som er mer en reise og ferie venn? 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #2 Skrevet 14. juli 2024 Mener du særboer? Anonymkode: 13917...fb5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener du særboer? Anonymkode: 13917...fb5 Nei mener noe litt mindre enn det Anonymkode: 17375...672
exictence Skrevet 14. juli 2024 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mener du særboer? Anonymkode: 13917...fb5 Nei, men det er jo da særboere. Men tenker på om det er par som har det gøy sammen og reiser på turer sammen, spiser noen ganger sammen, men om hverdagen mest for seg selv. 1
Lidhun Skrevet 14. juli 2024 #5 Skrevet 14. juli 2024 exictence skrev (3 timer siden): Nei, men det er jo da særboere. Men tenker på om det er par som har det gøy sammen og reiser på turer sammen, spiser noen ganger sammen, men om hverdagen mest for seg selv. Det hørtes ganske flott ut🤩 1
exictence Skrevet 15. juli 2024 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2024 Lidhun skrev (8 timer siden): Det hørtes ganske flott ut🤩 Ja, sant. Mitt inntrykk er at det er noen, kanskje flere litt godt voksne som har voksne barn, som velger å ha det sånn.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #7 Skrevet 15. juli 2024 Ikke uvanlig blant pensjonister, som har blitt enke(mann). Anonymkode: e5018...596 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #8 Skrevet 15. juli 2024 Tror alle pensjonistene på mitt arbeidsted har det. De kaller dem kompiser. Virker som de er glade når de kommer og glade når de går😁 Anonymkode: 31bce...104 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #9 Skrevet 15. juli 2024 exictence skrev (1 time siden): Ja, sant. Mitt inntrykk er at det er noen, kanskje flere litt godt voksne som har voksne barn, som velger å ha det sånn. Ingen erfaring, men jeg kjenner en som har en reisevenninn/reisekjæreste. De reiser på utenlandsturer et par ganger i året. De har barn som har flyttet ut. Anonymkode: db787...16a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #10 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ingen erfaring, men jeg kjenner en som har en reisevenninn/reisekjæreste. De reiser på utenlandsturer et par ganger i året. De har barn som har flyttet ut. Anonymkode: db787...16a Virker egentlig veldig kjekt. Anonymkode: ed1b7...316
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #11 Skrevet 15. juli 2024 Skjønner ikke at folk klarer det. Jeg trenger en sjelevenn i hverdagen. En venn, en "bedre halvdel", en å være intim med, å dele gleder og sorger. Ferier og turer er bare en liten bit av livet mitt. Men så er jeg mann... Det er kanskje anderledes. Det virker litt "trendy" for tiden med kvinner som overgår hverandre i "selvstendighet" og bare skal være alene og ha en perifer knullevenn når det passer. Bare en refleksjon. Jeg er verken bitter eller singel.. Anonymkode: 2608e...8dd 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #12 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke at folk klarer det. Jeg trenger en sjelevenn i hverdagen. En venn, en "bedre halvdel", en å være intim med, å dele gleder og sorger. Ferier og turer er bare en liten bit av livet mitt. Men så er jeg mann... Det er kanskje anderledes. Det virker litt "trendy" for tiden med kvinner som overgår hverandre i "selvstendighet" og bare skal være alene og ha en perifer knullevenn når det passer. Bare en refleksjon. Jeg er verken bitter eller singel.. Anonymkode: 2608e...8dd Om en mann og en kvinne inngår et ferieforhold så har jo mannen samme ønsker som kvinnen. Mitt inntrykk er at dette har mer med alder enn kjønn å gjøre. De er trygge og etablete, har prøvd det meste og ønsker heller en liten "vitaminboost" i ny og ne. De er i utgangspunktet fornøyde med livet slik det er. Utelukkende en gode at folk vet hva de vil og trenger enten det er feriekompis eller sjelevenn. Anonymkode: 31bce...104 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #13 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner ikke at folk klarer det. Jeg trenger en sjelevenn i hverdagen. En venn, en "bedre halvdel", en å være intim med, å dele gleder og sorger. Ferier og turer er bare en liten bit av livet mitt. Men så er jeg mann... Det er kanskje anderledes. Det virker litt "trendy" for tiden med kvinner som overgår hverandre i "selvstendighet" og bare skal være alene og ha en perifer knullevenn når det passer. Bare en refleksjon. Jeg er verken bitter eller singel.. Anonymkode: 2608e...8dd For meg blir dette for mye og krampaktig. En ferie-reise-treff av og til-pulevenn hadde vært strålende. Anonymkode: 56490...93b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #14 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke at folk klarer det. Jeg trenger en sjelevenn i hverdagen. En venn, en "bedre halvdel", en å være intim med, å dele gleder og sorger. Ferier og turer er bare en liten bit av livet mitt. Men så er jeg mann... Det er kanskje anderledes. Det virker litt "trendy" for tiden med kvinner som overgår hverandre i "selvstendighet" og bare skal være alene og ha en perifer knullevenn når det passer. Bare en refleksjon. Jeg er verken bitter eller singel.. Anonymkode: 2608e...8dd Interessant refleksjon. Følger deg i det du sier. Jeg trenger og en sjelevenn, en å dele gleder og sorger med. For min del er det ikke et behov for å selv være selvstendig, og i hvert fall ikke å ha en knullevenn når det passer. Det er bare så godt å ta meg av mitt eget, være ansvarlig for mitt, og ikke ta meg av "rotet" hans. Uff, nå høres jeg egoistisk ut. Vi hjelper og støtter hverandre i mye. Men det er så deilig å være for meg selv også. Anonymkode: ed1b7...316
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #15 Skrevet 15. juli 2024 Ja jeg har hatt noen sånne, en er en ex som forhold ikke fungerte med men vi begge elsker å reise og koste oss ofte mye på tur og har som single fortsatt med det, nå blir det noe litt mer spontant og ikke planlagt veldig i forveien. Har også en jeg datet litt useriøst da jeg var nysingel for noen år siden. Vi reiste sammen da og har snakket om å gjøre det igjen til høsten. Det fungerer når man er glad i en person men ikke ønsker noe forhold ut av det. Anonymkode: 0585d...930
exictence Skrevet 15. juli 2024 Forfatter #16 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg har hatt noen sånne, en er en ex som forhold ikke fungerte med men vi begge elsker å reise og koste oss ofte mye på tur og har som single fortsatt med det, nå blir det noe litt mer spontant og ikke planlagt veldig i forveien. Har også en jeg datet litt useriøst da jeg var nysingel for noen år siden. Vi reiste sammen da og har snakket om å gjøre det igjen til høsten. Det fungerer når man er glad i en person men ikke ønsker noe forhold ut av det. Anonymkode: 0585d...930 Men det er jo et forhold?
svartkatt Skrevet 15. juli 2024 #17 Skrevet 15. juli 2024 Det er vel forsåvidt en pulevenn, venn med fordeler, eller hva enn man vil kalle det... Det er jo faktisk de som gjør mer enn å ha sex i de relasjonene, noe jeg tenker burde si seg selv når 'venn' er en del av betegnelsen.. men folk vet vel egentlig ikke hva venner er nå til dags. Men det er jo en annen diskusjon.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #18 Skrevet 15. juli 2024 svartkatt skrev (1 minutt siden): Det er vel forsåvidt en pulevenn, venn med fordeler, eller hva enn man vil kalle det... Det er jo faktisk de som gjør mer enn å ha sex i de relasjonene, noe jeg tenker burde si seg selv når 'venn' er en del av betegnelsen.. men folk vet vel egentlig ikke hva venner er nå til dags. Men det er jo en annen diskusjon. Ikke nødvendigvis pulevenn for det. De reiser og opplever mye kjekt sammen. Spiser ofte sammen ute, og også hjemme hos hverandre. Godt mulig ikke sex står i sentrum i det hele tatt Anonymkode: ed1b7...316
Jdz Skrevet 15. juli 2024 #19 Skrevet 15. juli 2024 Jeg vil gjerne ha en sjelevenn og en jeg kan være et team med i hverdagen. Men det er ikke noe jeg nødvendigvis er avhengig av og det er nok ikke så mange som er aktuelle for jobben. Til denne stillingen holder ikke nødvendig den beste tilgjengelige kandidaten. For min del er denne stillingen heldigvis allerede besatt, men skulle dette av en eller annen grunn ta slutt, så kan det godt tenkes at en feriekjæreste hadde vært mitt i blinken.
svartkatt Skrevet 15. juli 2024 #20 Skrevet 15. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke nødvendigvis pulevenn for det. De reiser og opplever mye kjekt sammen. Spiser ofte sammen ute, og også hjemme hos hverandre. Godt mulig ikke sex står i sentrum i det hele tatt Anonymkode: ed1b7...316 Hvorfor kalle det (ferie/reise)kjæreste da? Må jo være snakk om mer enn selskapet da, ellers blir det bare en venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå