AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #1 Del Skrevet 14. juli 2024 Hvis noe ikke kjennes rett akkurat nå men mere rett om tre år. Hadde du gjort det nå da ? Anonymkode: 8a081...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #2 Del Skrevet 14. juli 2024 Nei, da ville jeg ventet til det kjentes rett. Anonymkode: 88e09...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #3 Del Skrevet 14. juli 2024 Er jeg synsk ettersom jeg vet hvordan noe vil, eller ikke vil, kjennes om 3 år? Anonymkode: 5a227...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #4 Del Skrevet 14. juli 2024 Spørs jo hva det gjelder. Flytte sammen med noen jeg er usikker på enten pga han eller hvor jeg er i livet nå? Ventet. Blitt gravid og ta abort nå for å prøve igjen om 3 år? Absolutt beholdt og gjort det beste ut av situasjonen. Kjøpe ny sofa da den vi har er utslitt men akkurat med penger til det? Ventet. Begynt på nye studier for å få drømmejobben? Nå dersom det var økonomisk forsvarlig, ventet om det var derfor det føltes rett om 3 år. Anonymkode: 72325...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #5 Del Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er jeg synsk ettersom jeg vet hvordan noe vil, eller ikke vil, kjennes om 3 år? Anonymkode: 5a227...52c Ca. 3 år da. Anonymkode: 8a081...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå